#component no-margin no-padding

چرا Microsoft Dynamics CRM انتخاب خوبی است ؟

مزایای برتر فارسی ساز و شمسی ساز شبکه سفید

کمترین میزان دستکاری در CRM اصلی مایکروسافت

بدلیل ساختار حرفه ای این محصول کمترین میزان دستکاری در CRM اصلی مایکروسافت انجام شده و با ارائه نسخه های بروز رسانی مایکروسافت ( Rollup ) نرم افزار شما با کمترین مشکل مواجه خواهد شد.

قابلیت تغییر ترجمه فارسی

قابلیت تغییر ترجمه فارسی و سفارشی سازی آن توسط XRM Tools ارائه شده توسط ما ، به صورتی که هر متنی از ترجمه را که خواستید طبق نظر خود تغییر دهید براحتی امکان پذیر باشد . این ابزار جزو سی آر ام نبوده و بصورت جداگانه و بصورت رایگان ارائه می گردد که کار سفارشی سازی ترجمه های موجود را تسهیل می نماید .

خروجی اکسل کاملا مستقل

خروجی اکسل کاملا مستقل و با تاریخ شمسی بدون نیاز به نصب ابزار های جانبی در آفیس

نمایش تاریخ شمسی کامل

نمایش تاریخ شمسی بصورت کامل در تمام نمودار ها ( چارت ها )

فهرست امکانات و ویژگی ها

پلتفرم پیشنهادی ما نرم افزار قدرتمند Microsoft Dynamics CRM شرکت مایکروسافت می باشد که به طور کامل فارسی سازی و بومی سازی شده است و در تمام بخش ها تقویم شمسی را پشتیبانی می نماید .البته مهمترین ویژگی نسخه ارائه شده توسط شبکه سفید ارائه راهکارهای جامع و متعدد برای رفع تمام نیاز های سازمان های کوچک و بزرگ همراه با خدمات متنوع تکمیلی می باشد . همچنین این نرم افزار علاوه بر اینکه به تنهایی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کامل می باشد بلکه به عنوان هسته اصلی سیستم جامع مدیریت ارتباطات سازمانی ixrm با قابلیت توسعه بسیار بالا عمل نموده و با افزودن سیستم ها و ماژول های دیگر به یک ERP جامع ( در صورت نیاز ) تحت یک بستر یکپارچه اطلاعاتی تبدیل خواهد شد .

بخش های اصلی نرم افزار Microsoft Dynamics CRM

سیستم پایه فروش

  • مدیریت فروش
  • مديريت سرنخهاي فروش
  • مديريت اطلاعات مشتريان (شرکتها و اشخاص )
  • مديريت فرصتهاي تجاری فروش
  • مديريت مناطق فروش
  • پيش بيني فروش
  • تعريف و مديريت تيمهاي فروش
  • هدفگذاري فروش براي فروشندگان
  • مديريت پيشنهادهاي قيمت ( پيش فاکتورها )
  • مديريت سفارشهاي مشتري
  • مديريت صورتحسابها ( فاکتورهاي فروش )
  • مديريت اطلاعات محصولات و خدمات
  • مديريت ليست قيمتهاي محصولات و خدمات
  • مديريت ليستهاي تخفيف
  • پشتيباني از واحدهاي ارزي متفاوت

سیستم پایه مدیریت خدمات

  • مديريت قراردادهاي خدماتي (کنترل قراردادها، مراحل انجام قرارداد، افزایش یا کاهش قراردادها)
  • مديريت درخواستهاي مشتريان
  • مديريت فعاليتهاي خدماتي
  • زمانبندي ارائه خدمات به مشتري
  • مدیریت پايگاه دانش(Knowledge Base)
  • مدیریت جامع اسناد
  • ثبت کلیه تعاملات بامشتری از قبیل پیشنهادات،سفارشات، قراردادها
  • امکان استفاده از ویژگی های مختلف سرویس پست الکترونیکی منطبق Microsoft Outlook
  • مدیریت جلسات، رویدادها و منابع بااستفاده از ویژگی Service Scheduling
  • مدیریت خرید سازمانی (سفارشات خارج)
  • ارائه بستر مبتنی بر وب جهت تعامل دوطرفه مشتریان و سازمان بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • امکان پایه ریزی خدمات هدف و مدیریت موثر آنها
  • مدیریت متمرکز اطلاعات سازمان و مشتریان
  • امکان ایجاد سیستم های گزارش گیری متعدد جهت ارائه خدمات و پشتیبانی بهتر به مشتریان
  • قابلیت استفاده از وسایل قابل حمل (موبایل)برای رویت کلیه اطلاعات طبقه بندی بدون درنظرداشت زمان و مکان
  • امکان ایجادشبکه اجتماعی درون سازمانی باهدف بهینه سازی ارتباطات درون سازمانی جهت تعاملات کارمندان و واحدهای مختلف
  • قابلیت ارائه داشبوردهای مدیریتی
  • امکان استفاده ازمحیط وب جهت کاربا نرم افزار
  • و...

سیستم پایه بازاریابی

  • مدیریت لیست های بازاریابی
  • مدیریت پاسخ مشتریان از کمپین های بازاریابی
  • قابلیت استفاده از بسترهای ارتباطی آسان و مطمئن مانند شبکه های اجتماعی ، پست الکترونیکی منطبق با Outlook
  • مدیریت جامع اطلاعات بخش بازاریابی
  • امکان تهیه لیست هدف جهت بازاریابی بااستفاده از ویژگی Pinpoint Segmentation
  • مدیریت کمپین های بازاریابی ازقبیل بودجه، وظایف، فعالیت ها و ...
  • مدیریت متمرکزفرصت های بازاریابی
  • امکان تعامل بامشتریان بصورت آنلاین جهت پیشنهادات و انتقادات ، نظرسنجی
  • مدیریت جامع اهداف بازاریابی جهت فرصت سازی
  • مدیریت جامع اسناد سازمان
  • امکان افزودن ضمیمه به پرونده مشتری ازجمله سفارش، فاکتور، قرارداد و ...
  • کنترل دوره زمانی ارتباط با مشتریان
  • امکان استفاده ازمحیط وب جهت کاربا نرم افزار
  • مدیریت یکپارچه رویدادهای بخش بازاریابی
  • قابلیت استفاده از وسایل قابل حمل برای رویت کلیه اطلاعات طبقه بندی شده بازاریابی بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • امکان ایجادشبکه اجتماعی درون سازمانی باهدف بهینه سازی ارتباطات درون سازمانی جهت تعاملات کارمندان و واحدهای مختلف
  • قابلیت ارائه داشبوردهای مدیریتی
  • و...

ماژول تب صفحات محصولات و افزونه ها

مشاوره جامع و ارائه خدمات مختلف به مشتریان، از جمله عوامل جلب رضایت اکثر مشتریان ما می باشد.
مشتریانی که مدت همکاری شان با ما بیش از سه سال بوده و افتخار طراحی چند نسل از سایت شان را داشته ایم.
28 درصد از مشتریان ما که افتخار طراحی سایت آن ها را داشته ایم توسط مشتریان خوب قبلی معرفی شده اند.

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت

استاندارد بین المللی رضایتمندی مشتریان

استاندارد مدیریت کیفیت در پروژه ها

شرکت شبکه سفید از بیش از یک دهه قبل در زمینه های تخصصی وب سایت ، امنیت وب و شبکه و نرم افزار های CRM و XRM فعالیت می نماید که دپارتمان تخصصی نرم افزارهای مدیریت سازمانی خود را با نام IXRM معرفی و ارائه می نماید.

XRM اصطلاح جدیدی در دنیا است که  مخفف عبارت eXtended Relationship Management بوده و به معنی سیستم های مدیریت ارتباط با هر چیزی اعم از داخل سازمان و یا خارج سازمان می باشد .

برتری ما نسبت به رقبا در چیست؟

یکی از معدود ارائه کننده های فارسی ساز و شمسی ساز 2013

این شرکت جزو اولین عرضه کنندگان نسخه فارسی سی آر ام 2013 مایکروسافت می باشد

قابلیت اطمینان بالا به محصول و پشتیبانی فنی

تنها یک ماه پس از انتشار نسخه 2013 در دی 1392 ، شبکه سفید به عنوان اولین شرکت ، پکیج فارسی ساز و شمسی ساز 2013 خود را ارائه داد ، این خود شاخصی است برای اطمینان شما به دانش بالای تیم فنی ما و عدم نگرانی از بروز رسانی محصول با انتشار Rollup های CRM در آینده . این امر از آن جا حائز اهمیت است که بدلیل تفاوت ساختاری اساسی بین نسخه 2013 با 2011 CRM مایکروسافت هیچ کدام از شرکت های مطرح و با سابقه در ارائه محصولات مشابه نتوانستند ماه ها پس از انتشار این نسخه محصول جدیدی ارائه نمایند ( و تا کنون نیز شبکه سفید تنها ارائه کننده فارسی ساز و شمسی ساز نسخه 2013 Microsoft Dynamics CRM می باشد )
با ارائه اولین سرویس پک CRM مایکروسافت در مرداد 93 ، تفاوت ساختاری اساسی با نسخه قبلی مشاهده شد ، که باز هم شبکه سفید اولین ارائه کننده نسخه بروز شده فارسی ساز در زمانی چند هفته ای پس از آن می باشد

ارائه مجموعه ای یکپارچه از تخصص ها تحت یک مشاوره جامع

یکی از مشکلات اصلی پروژهای IT در کشور ما ارائه مشاوره جامع به سازمان ها و شرکت ها توسط افرادی است که فقط به یک بعد پروژه توجه نموده و در آن یک بعد دارای تخصص هستند و به دلیل عدم توجه به تمام جوانب کار پروژه به شکست رسیده و یا با عواقب و هزینه های بسیار زیاد تری از آن چه باید باشد پیاده می شود
داشتن دیدگاهی جامع در تخصص های مرتبط ، و ارائه مجموعه ای یکپارچه از تخصص ها ( نرم افزار ، شبکه ، وب ، امنیت و ... ) تحت یک مشاوره جامع از مزیت های ااصلی شرکت شبکه سفید می باشد .

تفاوت مایکروسافت داینامیک سی آر ام نسخه 2011 با 2013

  • دسترسی آسان به محیط کاربری با استفاده از وسایل پورتابل مانند موبایل،تبلت و ...
  • رابط کاربری بسیار قوی و سطح بالا با محیط کاربری بسیار آسان
  • مدیریت بهتر فرآیند کسب و کار
  • افزوده شدن ویژگی Business Rule برای تعریف مسیر حرکت یک فرآیند
  • افزوده شدن قابلیت Edit line
  • امکان استفاده از سرویس های جدید داخل هسته نرم افزار
  • قابلیت استفاده از امکانات متعدد پست الکترونیکی
  • افزایش کارایی داخلی سازمان
  • امکان سفارشی نمودن تمام بخش ها و سیستم ها مطابق نیاز سازمان
  • از بین بردن تداخل و ناهماهنگی سازوكارهای مختلف درون سیستمی
  • محیطی کاملا کاربرپسند و ساده
  • کمتر شدن کد نویسی جاوااسکریپت
  • اضافه نمودن خودکار (*) به متن در حال جستجو
  • امکان Bing Map برای افزودن نقشه به آدرس مشتری