#component no-margin no-padding

صفحه تب - نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت

 

نرم افزار مدبریت ارتباط با مشتری یا  Customer Relationship Management ( به اختصار CRM ) ارائه شده توسط شبکه سفید نسخه بومی شده و سفارشی شده CRM مایکروسافت (Microsoft Dynamics CRM 365  ) است که کاملا فارسی و با تقویم شمسی قابل بهره برای شرکت های ایرانی می باشد. نرم افزار سی آر ام مایکروسافت یکی از بزرگ ترین و قدرتمند ترین CRM های دنیاست که سالیان متمادی است که رتبه بهترین CRM جهان را طبق بررسی های موسسه گالوب از آن خود کرده است.
داینامیک CRM فارسی دارای 4 بخش می باشد که با خرید این سی آر ام چهار نرم افزار را در یک بستر یکپارچه قابل دسترسی خواهید داشت.
نرم افزار مدبریت ارتباط با مشتری
اکثر  سیستم های CRM موجود در بازار عمده امکانات شان صرفا در همین بخش خلاصه می شود که با استفاده از آن شما برای هر مشتری یک پروفایل حقیقی و حقوقی خواهید داشت که تمام اطلاعات تماس و سایر اطلاعات جانبی او را در آن ثبت کرده و هر گونه پیگیری و مدیریت ارتباطات با مشتری را می توانید اجرا نمایید.
این بخش از دو زیر سیستم تشکیل شده است:
پروفایل ( پرونده ) مشتریان
طبقه بندی مشتریان در گروه های مختلف بصورت دستی و خودکار و همچنین ثبت نامحدود اطلاعات اصلی و تکمیلی برای شناخت دقیق تر از مشتریان و ایجاد گزارشات متنوع و ترکیبی از این اطلاعات مقدور می باشد.
ثبت تعاملات
مهمترین کارایی یک  CRM برای یک سازمان در این بخش است. کارشناسان فروش می توانند تمام تماس ها و ارتباطاتی که با مشتری برقرار کرده اند یا می بایست انجام دهند را اعم از تماس های ورودی یا خروجی، ایمیل ها، نامه ها و ... را زیر پرونده مشتری ثبت نمایند و وضعیت های مختلف پیگیری های انجام شده را مشخص نمایند. مدیریت نیز بطور شفاف از کارتابل گزارشات، می تواند روند کلی و جزئی تمام سر نخ های ورودی به شرکت را مطلع شود و هر کارشناس نیز در کارتابل روزانه خود، از تماس ها و پیگیری هایی که می بایست انجام دهد بصورت خودکار مطلع می شود.
از مهمترین قابلیت های CRM مایکروسافت، امکان ایجاد و تغییر چرخه های کاری متنوع و پیچیده برای تمام انواع سازمان ها اعم از کوچک و بزرگ مقیاس می باشد.
امکان تعریف انواع شروط برای زمان مناسب پیگیری کارشناس فروش  و آمارهای مختلف از آخرین پیگیری و آخرین وضعیت پاسخ مشتری  و تعریف شاخص هایی برای شفافیت در نظارت بر اجرای صحیح فرایند های ارتباطی و پیگیری های به موقع برای مدیران جزو خصوصیات سی ار ام شبکه سفید می باشد  ( سفارشی سازی Dynamics 365 )

نرم افزار فروش

یکی دیگر از بخش های اصلی نرم افزار CRM  ( Dynamics 365 ) مدیریت فعالیت ها و پیگیری هایی است که منجر به فروش و صدور پیش فاکتور و فاکتور می شود است که از زیر سیستم های زیر تشکیل شده است :
مدیریت مستندات فروش :
کلیه فایل ها ، کاتالوگ ها و مستنداتی که برای مشتری در مراحل مختلف نیاز است که ارسال شود در این بخش ذخیره شده که می تواند دارای ورژن های مختلفی نیز باشد که در هنگام ارسال پیشنهاد برای مشتری مورد استفاده قرار گیرد.
مدیریت محصولات و لیست قیمت :
شما می توانید اطلاعات محصولات و مشخصات و دسته بندی های آن را بصورت دستی یا بصورت ورود انبوه ( import  ) از اکسل وارد CRM نمایید تا هنگام صدور فاکتور از این بانک اطلاعات محصولات ، برای تسریع در صدور فاکتور یا اعلام برآورد هزینه استفاده نمایید .
مدیریت اعلام استعلام بهاء ( پیش فاکتور ) و فروش ( فاکتور ) :
در صورتی که سرنخ های ثبت شده به فرصت جدی فروش یا فروش قطعی تبدیل شوند، کارشناس فروش در کمترین زمان و در لحظه ، امکان صدور پیش فاکتور یا فاکتور فروش از فهرست محصولات و لیست قیمت همراه با مستندات مورد نیاز ضمیمه پیشنهاد دارد که با استفاده از ابزار های ارتباطی مانند ایمیل، فکس یا بات تلگرام و ... می تواند برای مشتری ارسال نماید.

نرم افزار بازاریابی :

در بخش بازاریابی سی آر ام مایکروسافت داینامیک ، شما می توانید فهرست های بازاریابی متعددی را با ترکیب پارامتر های مختلف از مشتری و شروط خاص بصورت دستی یا خودکار ایجاد نمایید و برای هر لیست بازاریابی ( کمپین بازاریابی ) پیامی یا پیشنهادی ارسال شود و یا اقداماتی برای بازاریابان شرکت بصورت روزانه و خودکار ایجاد شود و در نهایت مجموع هزینه های صرف شده برای کمپین و فروش خاصل شده از آن را گزارش بگیرید.
مثلا برای تمام مشتریان حقیقی که در 6 ماه گذشته فلان محصول را خریداری کرده اند و در شهر تهران بوده اند و نحوه پرداختشان نقدی بوده و ... یک پیشنهاد فروش ویژه محصولی مرتبط با آن را برای مشتری ارسال شود و این کمپین ارسال پیشنهاد برای تمام مشتریانی که در آینده مشمول همین شروط می شوند بصورت خودکار انجام شود.

نرم افزار مدیریت خدمات :

با استفاده از مدیریت خدمات، کلیه قرارداد های خدمات یا خدمات پس از فروش هر فاکتور را می توانید برای آن پرونده ثبت نمایید تا تمام خدماتی که در این راستا ارائه می شود و شروط قرارداد پشتیبانی یا هر اطلاعات مورد نیاز دیگر را ضمیمه پرونده خدماتی مشتری نمایید و از خدمات ارائه شده گزارشات متنوع داشته باشید.

پلتفرم پیشنهادی ما نرم افزار قدرتمند Microsoft Dynamics CRM شرکت مایکروسافت می باشد که به طور کامل فارسی سازی و بومی سازی شده است و در تمام بخش ها تقویم شمسی را پشتیبانی می نماید .البته مهمترین ویژگی نسخه ارائه شده توسط شبکه سفید ارائه راهکارهای جامع و متعدد برای رفع تمام نیاز های سازمان های کوچک و بزرگ همراه با خدمات متنوع تکمیلی می باشد . همچنین این نرم افزار علاوه بر اینکه به تنهایی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کامل می باشد بلکه به عنوان هسته اصلی سیستم جامع مدیریت ارتباطات سازمانی ixrm با قابلیت توسعه بسیار بالا عمل نموده و با افزودن سیستم ها و ماژول های دیگر به یک ERP جامع ( در صورت نیاز ) تحت یک بستر یکپارچه اطلاعاتی تبدیل خواهد شد .

بخش های اصلی نرم افزار Microsoft Dynamics CRM

سیستم پایه فروش

  • مدیریت فروش
  • مديريت سرنخهاي فروش
  • مديريت اطلاعات مشتريان (شرکتها و اشخاص )
  • مديريت فرصتهاي تجاری فروش
  • مديريت مناطق فروش
  • پيش بيني فروش
  • تعريف و مديريت تيمهاي فروش
  • هدفگذاري فروش براي فروشندگان
  • مديريت پيشنهادهاي قيمت ( پيش فاکتورها )
  • مديريت سفارشهاي مشتري
  • مديريت صورتحسابها ( فاکتورهاي فروش )
  • مديريت اطلاعات محصولات و خدمات
  • مديريت ليست قيمتهاي محصولات و خدمات
  • مديريت ليستهاي تخفيف
  • پشتيباني از واحدهاي ارزي متفاوت
فروش

فروش

محصولات

محصولات

حساب ها

حساب ها

ایجاد محصول تجاری

ایجاد محصول تجاری

ایجاد مشتری بالقوه

ایجاد مشتری بالقوه

ایجاد فرصت تجاری

ایجاد فرصت تجاری

سیستم پایه مدیریت خدمات

  • مديريت قراردادهاي خدماتي (کنترل قراردادها، مراحل انجام قرارداد، افزایش یا کاهش قراردادها)
  • مديريت درخواستهاي مشتريان
  • مديريت فعاليتهاي خدماتي
  • زمانبندي ارائه خدمات به مشتري
  • مدیریت پايگاه دانش(Knowledge Base)
  • مدیریت جامع اسناد
  • ثبت کلیه تعاملات بامشتری از قبیل پیشنهادات،سفارشات، قراردادها
  • امکان استفاده از ویژگی های مختلف سرویس پست الکترونیکی منطبق Microsoft Outlook
  • مدیریت جلسات، رویدادها و منابع بااستفاده از ویژگی Service Scheduling
  • مدیریت خرید سازمانی (سفارشات خارج)
  • ارائه بستر مبتنی بر وب جهت تعامل دوطرفه مشتریان و سازمان بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • امکان پایه ریزی خدمات هدف و مدیریت موثر آنها
  • مدیریت متمرکز اطلاعات سازمان و مشتریان
  • امکان ایجاد سیستم های گزارش گیری متعدد جهت ارائه خدمات و پشتیبانی بهتر به مشتریان
  • قابلیت استفاده از وسایل قابل حمل (موبایل)برای رویت کلیه اطلاعات طبقه بندی بدون درنظرداشت زمان و مکان
  • امکان ایجادشبکه اجتماعی درون سازمانی باهدف بهینه سازی ارتباطات درون سازمانی جهت تعاملات کارمندان و واحدهای مختلف
  • قابلیت ارائه داشبوردهای مدیریتی
  • امکان استفاده ازمحیط وب جهت کاربا نرم افزار
  • و...
ایجاد هدف جدید

ایجاد هدف جدید

ایجاد تماس جدید

ایجاد تماس جدید

ایجاد پرونده جدید

ایجاد پرونده جدید

پرونده ها

پرونده ها

تماس ها

تماس ها

حساب ها

حساب ها

داشبورد عملیات های حساب مشتری

داشبورد عملیات های حساب مشتری

داشبورد نمایندگی خدمات مشتری

داشبورد نمایندگی خدمات مشتری

سیستم پایه بازاریابی

  • مدیریت لیست های بازاریابی
  • مدیریت پاسخ مشتریان از کمپین های بازاریابی
  • قابلیت استفاده از بسترهای ارتباطی آسان و مطمئن مانند شبکه های اجتماعی ، پست الکترونیکی منطبق با Outlook
  • مدیریت جامع اطلاعات بخش بازاریابی
  • امکان تهیه لیست هدف جهت بازاریابی بااستفاده از ویژگی Pinpoint Segmentation
  • مدیریت کمپین های بازاریابی ازقبیل بودجه، وظایف، فعالیت ها و ...
  • مدیریت متمرکزفرصت های بازاریابی
  • امکان تعامل بامشتریان بصورت آنلاین جهت پیشنهادات و انتقادات ، نظرسنجی
  • مدیریت جامع اهداف بازاریابی جهت فرصت سازی
  • مدیریت جامع اسناد سازمان
  • امکان افزودن ضمیمه به پرونده مشتری ازجمله سفارش، فاکتور، قرارداد و ...
  • کنترل دوره زمانی ارتباط با مشتریان
  • امکان استفاده ازمحیط وب جهت کاربا نرم افزار
  • مدیریت یکپارچه رویدادهای بخش بازاریابی
  • قابلیت استفاده از وسایل قابل حمل برای رویت کلیه اطلاعات طبقه بندی شده بازاریابی بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • امکان ایجادشبکه اجتماعی درون سازمانی باهدف بهینه سازی ارتباطات درون سازمانی جهت تعاملات کارمندان و واحدهای مختلف
  • قابلیت ارائه داشبوردهای مدیریتی
  • و...
ایجاد قرار ملاقات

ایجاد قرار ملاقات

تقویم

تقویم

فعالیت ها

فعالیت ها

تماس تلفنی

تماس تلفنی

کمترین میزان دستکاری در CRM اصلی مایکروسافت

بدلیل ساختار حرفه ای این محصول کمترین میزان دستکاری در CRM اصلی مایکروسافت انجام شده و با ارائه نسخه های بروز رسانی مایکروسافت ( Rollup ) نرم افزار شما با کمترین مشکل مواجه خواهد شد.

قابلیت تغییر ترجمه فارسی

قابلیت تغییر ترجمه فارسی و سفارشی سازی آن توسط XRM Tools ارائه شده توسط ما ، به صورتی که هر متنی از ترجمه را که خواستید طبق نظر خود تغییر دهید براحتی امکان پذیر باشد . این ابزار جزو سی آر ام نبوده و بصورت جداگانه و بصورت رایگان ارائه می گردد که کار سفارشی سازی ترجمه های موجود را تسهیل می نماید .

خروجی اکسل کاملا مستقل

خروجی اکسل کاملا مستقل و با تاریخ شمسی بدون نیاز به نصب ابزار های جانبی در آفیس

نمایش تاریخ شمسی کامل

نمایش تاریخ شمسی بصورت کامل در تمام نمودار ها ( چارت ها )