ماژول تب صفحات محصولات و افزونه ها

مشاوره جامع و ارائه خدمات مختلف به مشتریان، از جمله عوامل جلب رضایت اکثر مشتریان ما می باشد.
مشتریانی که مدت همکاری شان با ما بیش از سه سال بوده و افتخار طراحی چند نسل از سایت شان را داشته ایم.
28 درصد از مشتریان ما که افتخار طراحی سایت آن ها را داشته ایم توسط مشتریان خوب قبلی معرفی شده اند.

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت

استاندارد بین المللی رضایتمندی مشتریان

استاندارد مدیریت کیفیت در پروژه ها

شرکت شبکه سفید از بیش از یک دهه قبل در زمینه های تخصصی وب سایت ، امنیت وب و شبکه و نرم افزار های CRM و XRM فعالیت می نماید که دپارتمان تخصصی نرم افزارهای مدیریت سازمانی خود را با نام IXRM معرفی و ارائه می نماید.

XRM اصطلاح جدیدی در دنیا است که  مخفف عبارت eXtended Relationship Management بوده و به معنی سیستم های مدیریت ارتباط با هر چیزی اعم از داخل سازمان و یا خارج سازمان می باشد .

آموزش کاربری راهبری CRM

خرید نرم افزار CRM شروع یک پروسه مستمر جهت بهبود فرآیند های سازمان و افزایش کارایی بخش فروش و بازاریابی می باشد و نباید آن را همانند خرید یک نرم افزار مثلا حسابداری در نظر گرفت . به همین دلیل سیاست ما برای استقرار واقعی سیستم CRM در سازمان مشتری خودکفا کردن او از لحاظ مدیریت سیستم و کاهش مراجعات مشتری به شرکت فروشنده می باشد تا هر زمان که نیاز باشد با سفارشی سازی و تغییرات در سیستم ( که این قابلیت کاستومایز کردن برای هر کاربرد و نیازی از ویژگی های برجسته مایکروسافت داینامیکس می باشد ) سازمان را بهتر مدیریت نماید .

در صورتیکه در بخش IT سازمان خود فرد یا اشخاصی را برای پیشبرد CRM در اختیار دارید ،  پیشنهاد ما استفاده از بسته های آموزشی در سطوح زیر می باشد که به استقلال سازمان و کاهش هزینه های سفارشی سازی کمک بزگی می نماید :

دوره آموزشی کاربری استفاده از نرم افزار Microsoft  Dynamics CRM 2013 یا 2011
حداقل نیاز به تهیه یک بسته 10 نفر/ ساعت دارد

دوره آموزشی راهبری ( Admin ) سیستم Microsoft  Dynamics CRM 2013 یا 2011
حداقل نیاز به تهیه یک بسته 10 نفر/ ساعت دارد

طبعا بسته به نیاز سازمان و تعداد نفرات مورد نیاز برای آموزش طول دوره آموزشی می تواند بیشتر نیز باشد که پس از پایان دوره و یا در حین آموزش ، بنابر تشخیص و تایید مشتری قابل افزایش خواهد بود .