#component no-margin no-padding

فهرست امکانات و ویژگی ها

تمام سازمان هایی که از IT استفاده می کنند برای موفقیت خود به IT تکیه می کنند. اگر فرآیندها و سرویس های IT به نحو مقتضی پیاده سازی، مدیریت و پشتیبانی شوند، کسب وکار بیش از پیش می تواند موفق باشد و به مرور زمان شاهد کاهش چشمگیر اختلالات در کسب و کار، رسیدن اتلاف ساعات مفید و مولد به حداقل، کاهش هزینه ها، افزایش سود، بهبود روابط در کلان و در نهایت دست یافتن به اهداف تجاری خواهیم بود.

برای برآوردن نیازهای سازمان های متقاضی IT باید سرمایه گذاری زیادی روی آن انجام داد. برای تحلیل کارایی IT به جای بررسی خدمات باید تولیدات آن را بررسی کرد. تنها با این روش است که اطلاعات متناقض تولید می شود(برای تصمیم گیری فرآورده های IT از جمله سخت افزار، نرم افزار و سیستم اطلاعاتی بخشی از خدمات هستند که درک مشتری را از کیفیت آن نشان می دهند(خدمات آن شامل توسعه کاربردها - مدیریت سیستم های عملیاتی) کیفیت باعث ایجاد رقابت در بین سازمانها میشود. زیرا ویژگی های متفاوتی در فرآورده ها ایجاد می شود.

سالانه هزاران همایش و جشنواره در مباحث مختلف در سراسر جهان برگزار می شود که در کنار رسانه های دیداری و شنیداری، عرصه انتشار و مباحثه در خصوص دستاوردهای جدید هستند. معمولاً موضوعات جدید در ابتدا در همایش ها مطرح می شوند.شرکت کنندگان همایش ها اساتید، پژوهشگران، ارائه دهندگان مقاله ، دست اندرکاران صنعت و دانشجویان هستند. این رویدادها در صورت موفقیت و دستاورد هر سال یا در هر دوره برگزار می شود که در آن افراد یا مقالاتی به عنوان برتر انتخاب می شوند.

سیستم مدیریت هوشمند برگزاری همایش و جشنواره ها

برنامه ریزی و برگزاری یک همایش از حساسیت و تنش بالایی برخوردار است چرا که نتیجه صرف زمان بسیاری برای برگزارکنندگان همایش و نهایتا در حدود یک تا دو روز دوره نمود آن می باشد. امروزه با استفاده از فناوری اطلاعات بسیاری از مراحل برگزاری، بصورت کاملا الکترونیک و آنلاین برگزار می شود . دپارتمان مدیریت ارتباطات سازمانی شرکت شبکه سفید نیز مفتخر است تا با معرفی سیستم مدیریت برگزاری همایش ها و جشنواره ها که در دوقالب جداگانه عرضه می شود ، گامی در جهت همیاری با مدیران و دبیران همایش در جهت تسهیل روند برگزاری از ابتدا تا انتها بردارد. سیستم مدیریت همایش ها و جشنواره ها در کلیه مراحل بر سرعت و دقت انجام امور، کاهش هزینه های جاری و افزایش کیفیت برگزاری همایش ها تاثیر مستقیم دارد و امکان انجام کلیه فعالیت های دبیرخانه ، امکان تعریف چند همایش بطور موازی ، انجام کلیه امورات مالی و بسیاری موارد دیگر از امکانات سیستم مدیریت برگزاری همایشها و جشنواره ها می باشد.

از دیگر مزایای این سیستم قابلیت اختصاصی سازی کامل با توجه به نیازهای هر همایش می باشد که با توجه به ماژول های متعدد و امکان انتخاب قابلیت ها توسط شما ، امکان ساخت ، مدیریت و طراحی انواع همایش و جشنواره ها با موضوعات و اهداف مختلف را فراهم می آورد و می توان کلیه مراحل همایش را بر روی این بستر مانند فراخوان همایش، ارسال آثار و مقالات ، پذیرش و کنترل آن توسط کمیته داوران و ... را بصورت کاملا سفارشی پیاده سازی کرد.

باسیستم مدیریت همایش ‌ها و جشنواره های شرکت شبکه سفید ، علاوه بر اینکه قابلیت کامل یکپارچه سازی باسایر نرم افزارهای مرتبط را دارا می باشد از داشتن پورتال ها و یا نرم افزارهای متعدد و جداگانه بی نیاز خواهید بود. این نرم افزار بطور سیستماتیک و منسجم تمامی مراحل برگزاری یک کنفرانس از ابتدای طرح تا اختتامیه ، هزینه ها را به صورت چشمگیری کاهش می‌دهد و زمان انجام کارهای مرتبط را در بازه ی زمانی کوتاهتری می رساند و به این ترتیب کمک شایانی به برگزارکنندگان می کند.

نقش ها و گروه های مدیریتی قابل تعریف در سیستم مدیریت همایش و جشنواره ها

مدیر همایش : مدیریت کامل بخش های مختلف سیستم
دبیر همایش : امکانات دبیری و وکنترل کمیته های محول شده از سوی مدیر همایش
داور : هماهنگی و همکاری کامل در چهارچوب کمیته داوری آثار
ارائه دهندگان آثار و مقالات : امکانات ارائه و ثبت و ارسال مقاله
طرح و پیاده سازی کلیه فرایندهای درخواستی کمیته های علمی، اجرایی، اطلاع رسانی و ....
عکاس : محیط درج و نمایش عکس های همایش
خبرنگار : امکانات خبرنگاری و انتشار اخبار همایش
پشتیبان : محیط و امکانات پشتیبانی و پاسخ گویی به سوالات
امکان پیاده سازی سایر موارد درخواستی از طرف مدیر همایش

امکانات و ویژگی سیستم مدیریت همایش و جشنواره ها به شرح ذیل می باشد:

اطلاعات پایه

  • فرم تعریف همایش
  • فرم تعریف محورهای همایش
  • فرم تعریف مكان برگزاری همایش
  • فرم محاسبه هزینه های همایش
  • فرم كاربران سیستم
  • فرم نقش های كاربران
  • فرم واحدهای سازمانی
  • آماده سازی قالب وب سایت
  • پلاگین محاسبه سود همایش
  • فرم تخصیص منابع برای همایش
  • فرم تعریف ارزیابان بر اساس محور همایش
  • فرم تعریف مشخصات مورد نیاز مقالات
  • پشتیبانی از چندین زبان
  • آرشیو کنفرانس‌های قبلی
  • زمانبندی ارائه مقالات و گارگاه‌ها
  • معرفی برگزارکنندگان و حامیان
  • تولید گزارشات متنوع مدیریتی در قالبهای: Pdf ,Excel ,Word
  • دریافت چکیده و اصل مقالات
  • دارا بودن سیستم تعیین مدیریت مقالات
  • تعیین جلسات ارائه مقالات و مدیریت آنها
  • امکان تعریف و تعیین نوع مقاله و موضوع مقاله و تگ های موضوعی وچکیده مقاله
  • جستجوی مقالات از طریق وب سایت برای عموم
  • امکان ارسال اس ام اس جهت اطلاع رسانی
  • تعریف کاربران سیستم جهت استفاده از سیستم مدیریت
  • امکان تعیین بخش های اجرائی و تاریخ های مهم همایش
  • تعریف سطوح دسترسی برای کاربران سیستم
  • امکان پرداخت آنلاین از طریق سیستم شتاب
  • امکان صدور صورت حساب

مدیریت شركت كنندگان

  • فرم ثبت نام آنلاین شركت كنندگان
  • فرم ثبت نام شركت كنندگان
  • فرم ثبت پروسه مالی شركت كنندگان
  • گردش كار به روز رسانی پروسه مالی و تایید پرداخت
  • گردش كار تراكنش دوطرفه ایمیلی و پیامكی با شركت كننده و اطلاع رسانی مرحله ثبت نام
  • پرداخت انلاین (در صورت نیاز)
  • گزارش تعداد شركت كنندگان براساس كارگاه آموزشی
  • گزارش تعداد شركت كنندگان براساس وضعیت ثبت نام
  • داشبورد میزان پرداختی شركت كنندگان
  • مدیریت تماس‌ها
  • مدیریت امور مالی ثبت نام
  • اطلاع رسانی به کاربران از طریق ارسال ایمیل و پیام کوتاه
  • صدور گواهی برای شرکت‌کنندگان

مدیریت ارائه دهندگان

  • ثبت نام الکترونیکی جهت ارسال مقاله
  • فرم ثبت نام آنلاین ارائه دهندگان
  • فرم ثبت نام ارائه دهندگان
  • ایجاد كد رهگیری یكتا به هر ارائه دهنده
  • فرم ثبت مقالات بر اساس محورهای همایش
  • فرم نشان دادن كد رهگیری به ارائه دهنده
  • پلاگین ارسال مقالات به ارزیابان بر اساس محور انتخابی
  • گردش كار ارسال مقالات به ارزیابان بر اساس محور انتخابی
  • فرم ارزیابی مقالات توسط ارزیابان
  • پروسه تایید مقالات بر اساس قانون مشخص ارزیابی (برحسب نمره قابل قبول-تعداد و...)
  • به روز رسانی وضعیت ارزیابی مقالات توسط داوران
  • فرم ورود به داخل سیستم كاربران به صورت آنلاین با كد ورود
  • فرم مشاهده وضعیت مقالات ارسالی برای هر ارائه دهنده
  • گردش كار تراكنش دوطرفه ایمیلی و پیامكی با ارائه دهنده و اطلاع رسانی وضعیت مقالات
  • فرم زمان و مكان برگزاری مقالات تایید شده
  • گزارش تعداد مقالات بر اساس وضعیت
  • ارسال و پیگیری مقالات
  • ارسال پوستر یا فایل ارائه مقاله
  • گزارش مشخص كردن مقالات برتر براساس ارزیابی
  • امکان رهگیری مقالات ارسالی توسط نویسنده
  • امکان ویرایش مقالات توسط مولف در بازه زمانی خاص

گزارش گیری

  • امکان تهیه گزارشات توسط دبیرخانه و کمیته های داوری
  • امکان تهیه گزارشات آماری از بخش های مختلف سیستم
  • گزارش گیری از ثبت نام کنندگان توسط مدیر سیستم
  • گزارش گیری از مبالغ واریزی توسط مدیر سیستم
  • گزارش گیری از مقالات به تفکیک گروه، توسط مدیر سیستم
  • امکان گرفتن خروجی گزارشات در فرمت های دلخواه

امکانات مدیریتی

  • تعریف کاربران سیستم جهت استفاده از سیستم مدیریت
  • امکان مشاهده افراد ثبت نام شده توسط مدیر سیستم
  • امکان تنظیم زمان شروع و پایان ثبت نام توسط مدیر سیستم
  • تعریف سطوح دسترسی برای کاربران سیستم و نظارت بیشتر بر آن ها
  • دارا بودن سیستم تعیین مدیریت مقالات
  • امکان تعریف فرمت فایل های مجاز و حداکثر سایز فایل برای آپلود توسط مدیر سیستم
  • امکان تعریف و تعیین نوع مقاله، موضوع مقاله، تگ های موضوعی و چکیده مقاله
  • امکان تنظیم زمان اجازه ارسال مقاله توسط مدیر سیستم
  • امکان دریافت و ارسال مقالات به صورت الکترونیکی
  • امکان مشاهده مقالات ارسال شده توسط مدیر سیستم
  • امکان تایید یا رد چکیده مقاله یا کل آن توسط مدیر سیستم
  • امکان اعلام نتایج به صورت آنلاین
  • تعیین جلسات ارائه مقالات و مدیریت آن ها
  • امکان جستجوی کامل در کلیه فیلدهای اطلاعاتی
  • امکان ارسال ایمیل به صورت تکی و گروهی
  • ارسال خبرنامه همایش به شرکت کنندگان آن
  • امکان تهیه نامه برای اشخاص و گروه ها
  • امکان تعیین بخش های اجرائی و تاریخ های مهم همایش

 

ماژول تب صفحات محصولات و افزونه ها

مشاوره جامع و ارائه خدمات مختلف به مشتریان، از جمله عوامل جلب رضایت اکثر مشتریان ما می باشد.
مشتریانی که مدت همکاری شان با ما بیش از سه سال بوده و افتخار طراحی چند نسل از سایت شان را داشته ایم.
28 درصد از مشتریان ما که افتخار طراحی سایت آن ها را داشته ایم توسط مشتریان خوب قبلی معرفی شده اند.

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت

استاندارد بین المللی رضایتمندی مشتریان

استاندارد مدیریت کیفیت در پروژه ها

شرکت شبکه سفید از بیش از یک دهه قبل در زمینه های تخصصی وب سایت ، امنیت وب و شبکه و نرم افزار های CRM و XRM فعالیت می نماید که دپارتمان تخصصی نرم افزارهای مدیریت سازمانی خود را با نام IXRM معرفی و ارائه می نماید.

XRM اصطلاح جدیدی در دنیا است که  مخفف عبارت eXtended Relationship Management بوده و به معنی سیستم های مدیریت ارتباط با هر چیزی اعم از داخل سازمان و یا خارج سازمان می باشد .

برتری ما نسبت به رقبا در چیست؟

یکی از معدود ارائه کننده های فارسی ساز و شمسی ساز 2013

این شرکت جزو اولین عرضه کنندگان نسخه فارسی سی آر ام 2013 مایکروسافت می باشد

قابلیت اطمینان بالا به محصول و پشتیبانی فنی

تنها یک ماه پس از انتشار نسخه 2013 در دی 1392 ، شبکه سفید به عنوان اولین شرکت ، پکیج فارسی ساز و شمسی ساز 2013 خود را ارائه داد ، این خود شاخصی است برای اطمینان شما به دانش بالای تیم فنی ما و عدم نگرانی از بروز رسانی محصول با انتشار Rollup های CRM در آینده . این امر از آن جا حائز اهمیت است که بدلیل تفاوت ساختاری اساسی بین نسخه 2013 با 2011 CRM مایکروسافت هیچ کدام از شرکت های مطرح و با سابقه در ارائه محصولات مشابه نتوانستند ماه ها پس از انتشار این نسخه محصول جدیدی ارائه نمایند ( و تا کنون نیز شبکه سفید تنها ارائه کننده فارسی ساز و شمسی ساز نسخه 2013 Microsoft Dynamics CRM می باشد )
با ارائه اولین سرویس پک CRM مایکروسافت در مرداد 93 ، تفاوت ساختاری اساسی با نسخه قبلی مشاهده شد ، که باز هم شبکه سفید اولین ارائه کننده نسخه بروز شده فارسی ساز در زمانی چند هفته ای پس از آن می باشد

ارائه مجموعه ای یکپارچه از تخصص ها تحت یک مشاوره جامع

یکی از مشکلات اصلی پروژهای IT در کشور ما ارائه مشاوره جامع به سازمان ها و شرکت ها توسط افرادی است که فقط به یک بعد پروژه توجه نموده و در آن یک بعد دارای تخصص هستند و به دلیل عدم توجه به تمام جوانب کار پروژه به شکست رسیده و یا با عواقب و هزینه های بسیار زیاد تری از آن چه باید باشد پیاده می شود
داشتن دیدگاهی جامع در تخصص های مرتبط ، و ارائه مجموعه ای یکپارچه از تخصص ها ( نرم افزار ، شبکه ، وب ، امنیت و ... ) تحت یک مشاوره جامع از مزیت های ااصلی شرکت شبکه سفید می باشد .