#component no-margin no-padding

فهرست امکانات و ویژگی ها

تمام سازمان هایی که از IT استفاده می کنند برای موفقیت خود به IT تکیه می کنند. اگر فرآیندها و سرویس های IT به نحو مقتضی پیاده سازی، مدیریت و پشتیبانی شوند، کسب وکار بیش از پیش می تواند موفق باشد و به مرور زمان شاهد کاهش چشمگیر اختلالات در کسب و کار، رسیدن اتلاف ساعات مفید و مولد به حداقل، کاهش هزینه ها، افزایش سود، بهبود روابط در کلان و در نهایت دست یافتن به اهداف تجاری خواهیم بود.

برای برآوردن نیازهای سازمان های متقاضی IT باید سرمایه گذاری زیادی روی آن انجام داد. برای تحلیل کارایی IT به جای بررسی خدمات باید تولیدات آن را بررسی کرد. تنها با این روش است که اطلاعات متناقض تولید می شود(برای تصمیم گیری فرآورده های IT از جمله سخت افزار، نرم افزار و سیستم اطلاعاتی بخشی از خدمات هستند که درک مشتری را از کیفیت آن نشان می دهند(خدمات آن شامل توسعه کاربردها - مدیریت سیستم های عملیاتی) کیفیت باعث ایجاد رقابت در بین سازمانها میشود. زیرا ویژگی های متفاوتی در فرآورده ها ایجاد می شود.

سالانه هزاران همایش و جشنواره در مباحث مختلف در سراسر جهان برگزار می شود که در کنار رسانه های دیداری و شنیداری، عرصه انتشار و مباحثه در خصوص دستاوردهای جدید هستند. معمولاً موضوعات جدید در ابتدا در همایش ها مطرح می شوند.شرکت کنندگان همایش ها اساتید، پژوهشگران، ارائه دهندگان مقاله ، دست اندرکاران صنعت و دانشجویان هستند. این رویدادها در صورت موفقیت و دستاورد هر سال یا در هر دوره برگزار می شود که در آن افراد یا مقالاتی به عنوان برتر انتخاب می شوند.

سیستم مدیریت هوشمند برگزاری همایش و جشنواره ها

برنامه ریزی و برگزاری یک همایش از حساسیت و تنش بالایی برخوردار است چرا که نتیجه صرف زمان بسیاری برای برگزارکنندگان همایش و نهایتا در حدود یک تا دو روز دوره نمود آن می باشد. امروزه با استفاده از فناوری اطلاعات بسیاری از مراحل برگزاری، بصورت کاملا الکترونیک و آنلاین برگزار می شود . دپارتمان مدیریت ارتباطات سازمانی شرکت شبکه سفید نیز مفتخر است تا با معرفی سیستم مدیریت برگزاری همایش ها و جشنواره ها که در دوقالب جداگانه عرضه می شود ، گامی در جهت همیاری با مدیران و دبیران همایش در جهت تسهیل روند برگزاری از ابتدا تا انتها بردارد. سیستم مدیریت همایش ها و جشنواره ها در کلیه مراحل بر سرعت و دقت انجام امور، کاهش هزینه های جاری و افزایش کیفیت برگزاری همایش ها تاثیر مستقیم دارد و امکان انجام کلیه فعالیت های دبیرخانه ، امکان تعریف چند همایش بطور موازی ، انجام کلیه امورات مالی و بسیاری موارد دیگر از امکانات سیستم مدیریت برگزاری همایشها و جشنواره ها می باشد.

از دیگر مزایای این سیستم قابلیت اختصاصی سازی کامل با توجه به نیازهای هر همایش می باشد که با توجه به ماژول های متعدد و امکان انتخاب قابلیت ها توسط شما ، امکان ساخت ، مدیریت و طراحی انواع همایش و جشنواره ها با موضوعات و اهداف مختلف را فراهم می آورد و می توان کلیه مراحل همایش را بر روی این بستر مانند فراخوان همایش، ارسال آثار و مقالات ، پذیرش و کنترل آن توسط کمیته داوران و ... را بصورت کاملا سفارشی پیاده سازی کرد.

باسیستم مدیریت همایش ‌ها و جشنواره های شرکت شبکه سفید ، علاوه بر اینکه قابلیت کامل یکپارچه سازی باسایر نرم افزارهای مرتبط را دارا می باشد از داشتن پورتال ها و یا نرم افزارهای متعدد و جداگانه بی نیاز خواهید بود. این نرم افزار بطور سیستماتیک و منسجم تمامی مراحل برگزاری یک کنفرانس از ابتدای طرح تا اختتامیه ، هزینه ها را به صورت چشمگیری کاهش می‌دهد و زمان انجام کارهای مرتبط را در بازه ی زمانی کوتاهتری می رساند و به این ترتیب کمک شایانی به برگزارکنندگان می کند.

نقش ها و گروه های مدیریتی قابل تعریف در سیستم مدیریت همایش و جشنواره ها

مدیر همایش : مدیریت کامل بخش های مختلف سیستم
دبیر همایش : امکانات دبیری و وکنترل کمیته های محول شده از سوی مدیر همایش
داور : هماهنگی و همکاری کامل در چهارچوب کمیته داوری آثار
ارائه دهندگان آثار و مقالات : امکانات ارائه و ثبت و ارسال مقاله
طرح و پیاده سازی کلیه فرایندهای درخواستی کمیته های علمی، اجرایی، اطلاع رسانی و ....
عکاس : محیط درج و نمایش عکس های همایش
خبرنگار : امکانات خبرنگاری و انتشار اخبار همایش
پشتیبان : محیط و امکانات پشتیبانی و پاسخ گویی به سوالات
امکان پیاده سازی سایر موارد درخواستی از طرف مدیر همایش

امکانات و ویژگی سیستم مدیریت همایش و جشنواره ها به شرح ذیل می باشد:

اطلاعات پایه

  • فرم تعریف جشنواره
  • فرم تعریف موضوعات جشنواره
  • فرم مشخصات جوایز اهدایی
  • فرم مشخصات آثار ارسالی
  • فرم كاربران سیستم
  • فرم نقش های كاربران
  • آماده سازی قالب وب سایت

فرم واحدهای سازمانی

  • آرشیو جشنواره های قبلی
  • زمانبندی ارائه مقالات و گارگاه‌ها
  • معرفی برگزارکنندگان و حامیان
  • تولید گزارشات متنوع مدیریتی در قالبهای Pdf ,Excel ,Word
  • امکان ارسال اس ام اس جهت اطلاع رسانی
  • تعریف کاربران سیستم جهت استفاده از سیستم مدیریت
  • امکان تعیین بخش های اجرائی و تاریخ های مهم
  • تعریف سطوح دسترسی برای کاربران سیستم
  • امکان پرداخت آنلاین از طریق سیستم شتاب
  • امکان صدور صورت حساب

مدیریت داوران

  • سیستم داوری پیشرفته
  • فرم انتخاب کمیته داوری براساس موضوعات جشنواره
  • تعریف داوران
  • ارجاع مقاله به داوران
  • داوری آنلاین مقالات
  • مشاهده جزئیات داوری توسط دبیرخانه کنفرانس
  • پلاگین ارسال اثر مربوطه به کمیته داوری براساس موضوع جشنواره
  • گردش كار ارسال اثر به کمیته داوری
  • فرم انتخاب کمیته علمی براساس موضوع جشنواره
  • پلاگین ارسال اثر مربوطه به کمیته علمی براساس موضوع پس از تایید کمیته داوری
  • گردش كار ارسال اثر به کمیته علمی
  • فرم نمره گذاری اثار
  • پلاگین محاسبه نمره هر اثر بر اساس نمرات کمیته علمی
  • گردش كارانتخاب اثر
  • تعریف پرسش نامه داوری
  • میز کاری داور
  • امکان داوری مقالات به صورت آنلاین
  • امکان ثبت نتیجه داوری توسط داور
  • تخصیص مقاله به داوران جهت داوری و دریافت نتایج

مدیریت شركت كنندگان

  • فرم ثبت نام آنلاین شركت كنندگان
  • فرم ثبت نام شركت كنندگان
  • ایجاد كد رهگیری یكتا به هر شركت كننده
  • پلاگین جستجو شركت كننده در بین شركت كنندگان و پیدا كردن او در صورت وجود
  • فرم نشان دادن كد رهگیری به شركت كننده
  • گردش كار ارسال پیامك تایید ثبت نام شركت كننده و كد رهگیری به صورت پیامك/ایمیل
  • فرم ورود به داخل سیستم شركت كنندگان به صورت آنلاین با كد رهگیری
  • فرم دریافت آثار براساس موضوعات جشنواره تعریف شده در سیستم
  • ارائه كد رهگیری به هر اثر
  • مدیریت تماس‌ها

مدیریت امور مالی ثبت نام

  • مدیریت كاربران آنلاین
  • فرم ثبت نام آنلاین كاربران امتیاز دهنده
  • فرم ثبت نام كاربران
  • ایجاد كد رهگیری یكتا به هركاربر
  • پلاگین جستجو كاربر در بین كاربران و پیدا كردن او در صورت وجود
  • فرم نشان دادن كد ورود به كاربر
  • گردش كار ارسال پیامك تایید ثبت نام كاربران و كد رهگیری به صورت پیامك/ایمیل
  • فرم ورود به داخل سیستم كاربران به صورت آنلاین با كد ورود
  • فرم نشان دادن لیست مقالات
  • فرم امتیازدهی كاربران به مقالات در سیستم

گزارش گیری

  • امکان تهیه گزارشات توسط دبیرخانه و کمیته های داوری
  • امکان تهیه گزارشات آماری از بخش های مختلف سیستم
  • گزارش گیری از ثبت نام کنندگان توسط مدیر سیستم
  • گزارش گیری از مبالغ واریزی توسط مدیر سیستم
  • گزارش گیری از مقالات به تفکیک گروه، توسط مدیر سیستم
  • امکان گرفتن خروجی گزارشات در فرمت های دلخواه

 

ماژول تب صفحات محصولات و افزونه ها

مشاوره جامع و ارائه خدمات مختلف به مشتریان، از جمله عوامل جلب رضایت اکثر مشتریان ما می باشد.
مشتریانی که مدت همکاری شان با ما بیش از سه سال بوده و افتخار طراحی چند نسل از سایت شان را داشته ایم.
28 درصد از مشتریان ما که افتخار طراحی سایت آن ها را داشته ایم توسط مشتریان خوب قبلی معرفی شده اند.

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت

استاندارد بین المللی رضایتمندی مشتریان

استاندارد مدیریت کیفیت در پروژه ها

شرکت شبکه سفید از بیش از یک دهه قبل در زمینه های تخصصی وب سایت ، امنیت وب و شبکه و نرم افزار های CRM و XRM فعالیت می نماید که دپارتمان تخصصی نرم افزارهای مدیریت سازمانی خود را با نام IXRM معرفی و ارائه می نماید.

XRM اصطلاح جدیدی در دنیا است که  مخفف عبارت eXtended Relationship Management بوده و به معنی سیستم های مدیریت ارتباط با هر چیزی اعم از داخل سازمان و یا خارج سازمان می باشد .