#component no-margin no-padding

فهرست امکانات و ویژگی ها

فناوري اطلاعات يک صنعت رو به رشد، پويا و فرا رشته اي است از اين رو کاربري رو به رشد آن در رشته ها و شاخه هاي مختلف علمي و اجرايي غيرقابل اغماض است. با توجه به تغييرات مداوم و حرکت رو به جلو دانش فناوري اطلاعات و ظهور پديده ها و امکانات جديد قابل استفاده در بخش هاي مختلف سازمان ها، مديران بايد از توانمندي لازم براي شناسايي تحولات جديد و نحوه استفاده از آنها در جهت افزايش راندمان کاري سازمان آگاه باشند. همانطور که اشاره شد فناوري اطلاعات يک دانش فرارشته اي است و به همين خاطر مديران با هر تخصصي و در هر سازماني به هنگام پياده سازي و بهينه سازي فناوري اطلاعات نيازمند آگاهي پايه اي و دانش تخصصي نسبت به تحولات روز دنياي IT هستند.

جنبه ترکيبي فناوري اطلاعات با ساير علوم همچون تبليغات، بازاريابي، مديريت و... باعث مي شود تا براي انطباق و پياده سازي هر چه بهتر فناوري اطلاعات در يک بخش تخصصي مثل واحد بازاريابي يا آموزش يک سازمان نيازمند مطالعه، برنامه ريزي، و اجراي پروژه هاي کوتاه مدت و بلند مدت باشيم.

بنابراين مديران علاوه بر توانايي سطح بالاي علمي و اجرايي در زمينه دانش تخصصي مرتبط با بخش يا سازمان خود و اطلاعات مناسب در زمينه فناوري اطلاعات بايد از قدرت و توانايي مناسبي براي برنامه ريزي و مديريت فرايند پياده سازي و توسعه فناوري اطلاعات برخوردار باشند. با اين ديدگاه مديران دقيقا مي دانند که چه چيزي را در چه مکاني، در چه زماني و با چه کاربردي مي خواهند و از اين طريق در سرمايه و وقت سازمان صرفه جويي خواهند کرد. براي دستيابي به ديدي کلي، روشن و با منطق آينده نگری لازم است تا تعريف درستي از نيازهاي سازمان و برنامه هاي آتي آن صورت بگيرد و سپس با مکتوب کردن آنها به سازمان ها و شرکت هاي مختلف ارائه دهنده سرويس ها امکان دهيم تا پيشنهاد هاي خود را بر اساس نيازهاي سازمان تهيه و در اختيار ما قرار دهند.

سیستم پیاده سازی هوشند ایزو شبکه سفید

براي انجام هر نوع كسب و كار نياز به وجود معياري براي ارزيابي فعاليتها وجود دارد و استانداردها توانسته اند اين وظيفه را به خوبي انجام دهند.
براي استقرار يك سيستم اثربخش در سازمان بايد چهار مرحله طرح ريزي، اجرا، بررسي و اقدام طي شود.گستره كاربرد استانداردهاي مديريتي به عواملي مانند خط مشي سازمان و ماهيت شرايط فعاليت بستگي دارد.
پرهيز از دوباره كاري، استفاده بهينه از منابع و دسترسي آسانتر به اطلاعات ازجمله مزاياي پياده سازي سيستم هاي مديريتي در سازمانهاست.
شرکت شبکه سفید ، فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بابیش از یک دهه سابقه حرفه ای در این زمینه مجری بسیاری از پروژه های فناوری اطلاعات می باشد. دپارتمان مدیریت ارتباطات سازمانی شرکت شبکه سفید پس از عرضه موفق انواع محصولات سازمانی هم اکنون افتخاردارد تا سیستم پیاده سازی هوشند ایزو را در جهت تسهیل امورات سازمانی شما درحوزه استاندارد ISO 9000 معرفی نماید
از مزایای این سیستم می توان به موارد زیر اشاره نمود
قابلیت یکپارچگی با سایر نرم افزارهای سازمانی
حذف حداکثری میزان استفاده از کاغذ در سازمان
عدم وابستگی به شرکت ارائه دهنده
تسریع در روند انجام کار
امکان ردیابی و پیگیری کليه سوابق و نسخه هاي مستندات و فرآيندهاي سازماني
مديريت و گردش الکترونيکي و مکانيزه کليه مستندات
امکان اقدام عملیات اصلاحی و پیشگیرانه از وقوع مشکلات در سازمان

برخی از ماژول های قابل پیاده سازی به شرح زیر می باشند:

سیستم کنترل مدارک و مستندات

  • دسته بندی موضوعی مدارک و مستندات
  • شماره دهی اتوماتیک ویکتا به هر سند
  • مدیریت ورژنینگ هر سند
  • امکان مديريت ليست مرجع مستندات
  • مديريت مستندات ويرايش شده و باطل شده
  • ثبت اطلاعات محل نگهداری فیزیکی هر سند
  • ثبت و نگهداری دستورالعمل ها ،نظامنامه ها ،شرح وظایف،روش اجرایی ،فرم های خام،چک لیست ها، سایر
  • اطلاع رسانی اوماتیک مستندات جدید و ویرایش شده به کاربران
  • امکان ویرایش و پرینت مستندات

سیستم کنترل سوابق و بایگانی

  • ثبت اطلاعات سوابق ممیزی
  • ثبت اطلاعات سوابق بازنگری مدیریت
  • ثبت سوابق فرم های عملیاتی

سیستم اتوماسیون اداری و دبیرخانه

  • حذف حداكثر كاغذ از فرآيندهاي مرتبط با سيستم
  • ثبت نامه های وارده
  • ثبت نامه های صادره
  • قابلیت مديريت ساختار سازماني و همچنين شرح وظايف
  • ثبت نامه های داخلی
  • شماره دهی اتوماتیک ویکتا به هر نامه
  • امضای دیجیتال
  • تخصیص ایمیل داخلی برای هر یک از کارکنان

سیستم مدیریت و پیگیری جلسات

  • امکان مدیریت جلسات
  • ثبت صورتجلسه تصویب شده
  • ثبت اطلاعات حاضرین در جلسه

سیستم آموزش

  • ثبت و ایجاد پرونده آموزشی کارکنان
  • ثبت و مشاهده دوره های آموزشی
  • ثبت اطلاعات آموزشی
  • ثبت اطلاعات شغلی سازمان
  • ثبت اطلاعات مورد نیاز هر شغل
  • ثبت اطلاعات آموزش های مورد نیاز هر شغل
  • فرم ثبت نیاز سنجی آموزشی
  • فرم ارزیابی آموزش برگزار شده

سیستم کالیبراسیون

  • ثبت اطلاعات شناسنامه ابزار
  • امکان ثبت اطلاعات سوابق کالیبراسیون
  • ثبت اطلاعات برنامه کالیبراسیون
  • فرایند اطلاع رسانی و یادآوری زمان کالیبراسیون

سیستم نگهداری و تعمیرات

  • ثبت اطلاعات برنامه PM
  • ثبت اطلاعات سرویس تجهیزات و تسهیلات
  • ثبت شناسنامه و سوابق تعمیرات

سیستم نظرسنجی از کلیه ذی نفعان

  • نظرسنحی از کارکنان
  • نظرسنحی ازمشتریان
  • نظرسنحی از شرکتهای همکار
  • گزارش های گرافیکی نظرسنجی های انجام شده

سیستم انبار و کنترل موجودی

  • ثبت اطلاعات کالاهای موجود در انبار
  • حواله ورود کالا به انبار
  • حواله خروج کالا از انبار

سیستم بازرسی

  • ثبت پروژه ها
  • امکان سنجی قراردادها
  • گواهینامه بازرسی
  • گزارش بازرسی
  • صورتحساب

سیستم کنترل محصول نامنطبق

  • ثبت اطلاعات محصولات نامنطبق
  • لیست پیگیری محصولات نامنطبق
  • فرایند ارسال محصول نامنطبق به واحد مربوطه

سیستم نظام پیشنهادات

  • ثبت اطلاعات پیشنهادات
  • فرایند بررسی پیشنهادات (تایید /رد)
  • مدیریت فرایند ارسال پیشنهادات به کمیته مربوطه
  • فرایند ارزیابی پیشنهادات تایید شده
  • فرایند اجرا پیشنهادات تایید شده
  • فرایند تعیین پاداش پیشنهادات تایید شده
  • ثبت کمیته پیشنهادات
  • طبقه بندی پیشنهادات
  • گزارش های گرافیکی پیشنهادهای ارائه شده
  • سیستم ارزیابی پیمانکاران و سیستم ارزیابی تامین کنندگان
  • ثبت اطلاعات پیمانکاران و تامین کنندگان
  • فرایند ارزیابی تامین کنندگان
  • دسته بندی و رنکینگ تامین کنندگان

سیستم پرسنلی

  • ثبت اطلاعات کامل پرسنل سازمان
  • امکان ثبت سوابق تحصیلی پرسنل
  • ثبت سوابق کاری پرسنل
  • امکان تعريف كارتابل كاري براي پرسنل
  • تعريف كاربران و همچنين تعريف گروه هاي كاربري
  • تعريف پرونده پرسنلي و پرونده آموزشي براي كاركنان
  • مديريت سطوح دسترسي پرسنل و گروه هاي كاري به مستندات بارگذاري شده در سيستم
  • امکان ارزیابی علمی کارکنان

سیستم آرشیو فنی و کتابخانه

  • کتب تخصصی
  • جزوات مدیریتی
  • فایل های آموزشی الکترونیکی

سیستم ثبت و پیگیری شکایات مشتریان

  • فرم ثبت شکایات مشتری
  • ارائه کد رهگیری یکتا به هر شکایت
  • مديريت كامل فرآيند دريافت و بررسي شكايات مشتريان
  • فرایند پیگیری شکایات
  • امکان مديريت فرآيند اندازه گيري ميزان رضايت مشتريان
  • ارجاع اتوماتیک شکایت مشتری به واحد مربوطه

سیستم اقدام اصلاحی و پیشگیرانه

  • ثبت اطلاعات اقدامات اصلاحی
  • مدیریت پیشرفت اقدام اصلاحی
  • مدیریت اولویت اقدام اصلاحی اجرایی
  • ارجاع اتوماتیک اقدام اصلاحی به واحد مربوطه
  • داشبوردهای مدیریتی
  • داشبوردهای شکایات ثبت شده مشتریان
  • داشبوردهای اطلاعات ارزیابی پیملنکارن و تامین کنندگان
  • داشبوردهای نظام پیشنهادات

سیستم ارتباطات داخلی سازمان

  • تفویم کارهای روزمره (Tasklist)
  • تابلو اعلانات داخلی جهت نمايش پيام ها و تصاوير ايمني و بهداشتي
  • دفترچه تلفن
  • تالار گفتمان و ...
  • تابلو اعلانات عمومي در سيستم
  • تابلو اعلانات جهت نمايش مستندات جديد بارگذاري شده در سازمان

ماژول تب صفحات محصولات و افزونه ها

مشاوره جامع و ارائه خدمات مختلف به مشتریان، از جمله عوامل جلب رضایت اکثر مشتریان ما می باشد.
مشتریانی که مدت همکاری شان با ما بیش از سه سال بوده و افتخار طراحی چند نسل از سایت شان را داشته ایم.
28 درصد از مشتریان ما که افتخار طراحی سایت آن ها را داشته ایم توسط مشتریان خوب قبلی معرفی شده اند.

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت

استاندارد بین المللی رضایتمندی مشتریان

استاندارد مدیریت کیفیت در پروژه ها

شرکت شبکه سفید از بیش از یک دهه قبل در زمینه های تخصصی وب سایت ، امنیت وب و شبکه و نرم افزار های CRM و XRM فعالیت می نماید که دپارتمان تخصصی نرم افزارهای مدیریت سازمانی خود را با نام IXRM معرفی و ارائه می نماید.

XRM اصطلاح جدیدی در دنیا است که  مخفف عبارت eXtended Relationship Management بوده و به معنی سیستم های مدیریت ارتباط با هر چیزی اعم از داخل سازمان و یا خارج سازمان می باشد .

برتری ما نسبت به رقبا در چیست؟

یکی از معدود ارائه کننده های فارسی ساز و شمسی ساز 2013

این شرکت جزو اولین عرضه کنندگان نسخه فارسی سی آر ام 2013 مایکروسافت می باشد

قابلیت اطمینان بالا به محصول و پشتیبانی فنی

تنها یک ماه پس از انتشار نسخه 2013 در دی 1392 ، شبکه سفید به عنوان اولین شرکت ، پکیج فارسی ساز و شمسی ساز 2013 خود را ارائه داد ، این خود شاخصی است برای اطمینان شما به دانش بالای تیم فنی ما و عدم نگرانی از بروز رسانی محصول با انتشار Rollup های CRM در آینده . این امر از آن جا حائز اهمیت است که بدلیل تفاوت ساختاری اساسی بین نسخه 2013 با 2011 CRM مایکروسافت هیچ کدام از شرکت های مطرح و با سابقه در ارائه محصولات مشابه نتوانستند ماه ها پس از انتشار این نسخه محصول جدیدی ارائه نمایند ( و تا کنون نیز شبکه سفید تنها ارائه کننده فارسی ساز و شمسی ساز نسخه 2013 Microsoft Dynamics CRM می باشد )
با ارائه اولین سرویس پک CRM مایکروسافت در مرداد 93 ، تفاوت ساختاری اساسی با نسخه قبلی مشاهده شد ، که باز هم شبکه سفید اولین ارائه کننده نسخه بروز شده فارسی ساز در زمانی چند هفته ای پس از آن می باشد

ارائه مجموعه ای یکپارچه از تخصص ها تحت یک مشاوره جامع

یکی از مشکلات اصلی پروژهای IT در کشور ما ارائه مشاوره جامع به سازمان ها و شرکت ها توسط افرادی است که فقط به یک بعد پروژه توجه نموده و در آن یک بعد دارای تخصص هستند و به دلیل عدم توجه به تمام جوانب کار پروژه به شکست رسیده و یا با عواقب و هزینه های بسیار زیاد تری از آن چه باید باشد پیاده می شود
داشتن دیدگاهی جامع در تخصص های مرتبط ، و ارائه مجموعه ای یکپارچه از تخصص ها ( نرم افزار ، شبکه ، وب ، امنیت و ... ) تحت یک مشاوره جامع از مزیت های ااصلی شرکت شبکه سفید می باشد .