#component no-margin no-padding

فهرست امکانات و ویژگی ها

امروزه در هر سازمانی، بحث به‌كارگیری فناوری اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی مطرح و همه جا از سودمندی یا ضرورت استفاده از رایانه سخن در میان است. به همین سبب، مدیران همواره در خصوص صرف هزینه یا سرمایه‌گذاری برای به‌كارگیری فناوری اطلاعات در سازمان خود با یك سؤال روبه رو هستند: «مرز سرمایه‌گذاری در فناوری كجاست؟» طبیعی است، فناوری به عنوان یك راه با صرفه تر در برابر روشهای سنتی اهمیت پیدا می كند؛ به همین خاطر مدیران باید بدانند كاربرد سیستم فناوری اطلاعات در سازمان به چه میزان مفید و اثربخش است. به عبارت دیگر، فناوری اطلاعات بر شاخصهایی تأثیر می‌گذارد كه همگی از شروط اولیه موفقیت برای سازمانهای امروزی به شمار می‌روند. تعیین میزان این تحقق، از دغدغه‌های مهم تصمیم‌گیرندگان سازمانی است. از بین ابعاد سیستم فناوری اطلاعات، افزایش سرعت انجام كارها، افزایش دقت در انجام كارها، بازیابی به موقع اطلاعات، ذخیره سازی بیشتر اطلاعات و افزایش سرعت دسترسی به اطلاعات، انتخاب شده‌اند.

در سال­های اخیر اهمیت استراتژیك فناوری استراتژیك به شدت افزایش یافته و فناوری اطلاعات به خط حرفه سازمان­ها تبدیل شده است. بسیاری از سازمان­ها از فناوری اطلاعات به عنوان مزیت رقابتی خود نسبت به رقبا بهره ­برداری می­ نمایند. در این راستا، لازم است سازمان­ها به نحو مناسبی در حوزه پشتیبانی، ارائه و مدیریت خدمات و سیستم­های ICTسرمایه­ گذاری نمایند. مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ابزاری است كه سازمان ها را در نیل به این هدف یاری می نماید.

ITIL

نزدیك به دو دهه از تولد استاندارد ITIL تحت عنوان منابع و مجموعه‌های زیرساختی فناوری اطلاعات در كشور انگلستان می‌گذرد. اما این مدل توانست تنها ظرف چند سال به عنوان مقبول‌ترین محور برای توسعه و پیشرفت در سایه فناوری اطلاعات و ارتباطات در كشورهای مختلف پذیرفته شود. چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ITIL شامل مجموعه‌ای از بهترین روش ها برای مدیریت سازمان‌ها با هدف ارائه ارزش برتر به کسب و کار مشتریان می‌باشد. در دو دهه گذشته، ITIL پرکاربردترین مجموعه راهنما در پیاده سازی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات با محوریت کسب و کار بوده است.

به اعتقاد متخصصین این حوزه ، ITIL پیش از سایر استانداردهای فرایند مورد استفاده سازمان های IT محور قرار گرفته و به نظر گروهی در حال تبدیل شدن به وجهه قانونی فرایند IT و تجارب برتر استاندارد است. نسخه ITIL در حال حاضر به طور گسترده در اروپا، خاورمیانه، افریقا و سایر مناطق جهان مورد استفاده قرار می گیرد. پذیرش تجارب برتر و فرایند IT شامل ITIL در منطقه شمال امریكا به شدت در حال گسترش است،

از جمله دستاوردهای پیاده‌سازی ITIL می‌توان به ایجاد زبانی مشترک برای ارتباط با تمامی پرسنل فناوری اطلاعات، ارائه خدمات مناسب در بازه زمانی مناسب و در سطح مورد نیاز، بهبود مستمر خدمات IT و رضایت مشتریان این خدمات و دستیابی به سطوح بالاتری از کارآمدی سازمانی اشاره کرد.

فازهای پنج گانه ITIL

مجموعه ITIL شامل پنج فاز می‌باشد که هر یک به سطحی از مدیریت خدمات فناوری اطلاعات می‌پردازد:

  • راهبرد خدمات
  • مدیریت مالی
  • مدیریت پرتفولیوی خدمات
  • مدیریت تقاضا
  • طراحی خدمات
  • مدیریت سطح خدمات
  • مدیریت دسترس پذیری
  • مدیریت ظرفیت
  • مدیریت تداوم خدمات
  • مدیریت امنیت
  • مدیریت فهرست خدمات
  • مدیریت تأمین کنندگان
  • انتقال خدمات
  • مدیریت تغییر
  • مدیریت دارایی‌ها و پیکربندی
  • مدیریت پیاده سازی
  • کارکرد خدمات
  • مدیریت رخداد
  • مدیریت درخواست خدمات
  • مدیریت مشکلات
  • مدیریت پیشامد
  • مدیریت دسترسی
  • بهبود مستمر خدمات
  • گزارش و بهبود خدمات

مزایای استفاده از ITIL

  • قابلیت انطباق با ISMS
  • محیط کاری کاملا یکپارچه برای تثبیت و تداوم خدمات شفاف سازی همه جانبه
  • بهینه سازی استفاده از منابع IT ، مالی ، نیروی انسانی، دانش فنی و...
  • قابلیت اندازه گیری كیفیت خدمات
  • بهبود كیفیت در برنامه ریزی ها
  • امکان پیاده سازی در شبکه های خصوصی و شبکه اینترنت
  • افزایش میزان رضایت مندی
  • بهبود در وضعیت دسترسی به سرویس
  • جلوگیری از اتلاف منابع
  • بهبود در فرآیند تصمیم سازی و تصمیم گیری و کاهش تاثیرات ریسک بر تجارت
  • افزایش بهره وری خدمات ارائه شده در سازمان در حوزه IT
  • کاهش هزینه های مربوط بهIT
  • افزایش کیفیت خدمات IT
  • تحلیل و مدیریت ریسک
  • افزایش شفافیت در سازمان
  • افزایش یکپارچکی در حوزه IT
  • امکان انجام تصمیم گیری های مبتنی بر اطلاعات صحیح
  • امکان ارائه سرویس به کاربران به تعداد نا محدود
  • محیط کاربر پسند

دپارتمان مدیریت ارتباطات سازمانی شرکت شبکه سفید این افتخار را دارد تا با معرفی سیستم مدیریت ،تعمیر و نگهداری زیرساخت های فناوری اطلاعات خود مبتنی بر ITIL در عرصه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ، که قابلیت اختصاصی سازی کامل بنابر نیازهای سازمانی شما را دارا میباشد. لیست برخی از ماژول های سیستم مذکور به شرح ذیل می باشد:

مدیریت درخواست

  • دسته بندی موضوعی درخواست ها
  • شماره دهی اتوماتیک ویکتا به هردرخواست
  • فرایند ارجاع درخواست به کارشناس مربوطه بر اساس مهارت
  • ثبت اطلاعات کارشناسان
  • ثبت اطلاعات مهارت کارشناسان
  • امکان دسته بندی درخواست براساس اولویت و اهمیت (چهارچوبITIL)
  • فرایند به روز رسانی وضعیت درخواست در هر مرحله

مدیریت رویداد

  • ثبت اطلاعات رویداد
  • فرایند بررسی رویداد
  • فرایند به روز رسانی وضعیت رویداد در هر مرحله

مدیریت مشکل

  • ثبت اطلاعات مشکلات
  • ارتباط مشکل با رویدادهای اتفاقی
  • فرایند بررسی ریشه مشکل
  • شماره دهی اتوماتیک ویکتا به هر مشکل

مدیریت تغییر

  • ثبت اطلاعات تغییرات
  • ارتباط تغییرات با مشکلات موجود
  • ثبت معایب و مزایای هر تغییر
  • شماره دهی اتوماتیک ویکتا به هر تغییر

مدیریت نشر

  • ثبت اطلاعات نشر
  • ثبت و مشاهده اطلاعات تغییرات مربوط به نشرها
  • ثبت مدیریت ریسک
  • ثبت تست های انجامی
  • فرایند پیاده سازی نشر

مدیریت پیکره بندی

  • ثبت اطلاعات پیکره بندی
  • شماره دهی اتوماتیک ویکتا به هر پیکره بندی
  • ثبت طبقه بندی پیکره بندی
  • ثبت وابستگی و تاثیرگزاری هر پیکره بندی

مدیریت سطح سرویس

  • ثبت اطلاعات سطح سرویس براساس طبقه بندی درخواست
  • محاسبه و مقایسه سطح سرویس وزمان پاسخگویی واقعی

داشبوردهای مدیریتی

  • داشبوردمربوط به درخواست ها
  • داشبوردمربوط به رویدادها
  • داشبوردمربوط به تغییرات

 

ماژول تب صفحات محصولات و افزونه ها


Warning: Creating default object from empty value in /home/ixrmir/public_html/libraries/xef/sources/module/module.php on line 25

Warning: Creating default object from empty value in /home/ixrmir/public_html/libraries/xef/sources/module/module.php on line 25

Warning: Creating default object from empty value in /home/ixrmir/public_html/libraries/xef/sources/module/module.php on line 25
مشاوره جامع و ارائه خدمات مختلف به مشتریان، از جمله عوامل جلب رضایت اکثر مشتریان ما می باشد.
مشتریانی که مدت همکاری شان با ما بیش از سه سال بوده و افتخار طراحی چند نسل از سایت شان را داشته ایم.
28 درصد از مشتریان ما که افتخار طراحی سایت آن ها را داشته ایم توسط مشتریان خوب قبلی معرفی شده اند.

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت

استاندارد بین المللی رضایتمندی مشتریان

استاندارد مدیریت کیفیت در پروژه ها

شرکت شبکه سفید از بیش از یک دهه قبل در زمینه های تخصصی وب سایت ، امنیت وب و شبکه و نرم افزار های CRM و XRM فعالیت می نماید که دپارتمان تخصصی نرم افزارهای مدیریت سازمانی خود را با نام IXRM معرفی و ارائه می نماید.

XRM اصطلاح جدیدی در دنیا است که  مخفف عبارت eXtended Relationship Management بوده و به معنی سیستم های مدیریت ارتباط با هر چیزی اعم از داخل سازمان و یا خارج سازمان می باشد .

برتری ما نسبت به رقبا در چیست؟

یکی از معدود ارائه کننده های فارسی ساز و شمسی ساز 2013

این شرکت جزو اولین عرضه کنندگان نسخه فارسی سی آر ام 2013 مایکروسافت می باشد

قابلیت اطمینان بالا به محصول و پشتیبانی فنی

تنها یک ماه پس از انتشار نسخه 2013 در دی 1392 ، شبکه سفید به عنوان اولین شرکت ، پکیج فارسی ساز و شمسی ساز 2013 خود را ارائه داد ، این خود شاخصی است برای اطمینان شما به دانش بالای تیم فنی ما و عدم نگرانی از بروز رسانی محصول با انتشار Rollup های CRM در آینده . این امر از آن جا حائز اهمیت است که بدلیل تفاوت ساختاری اساسی بین نسخه 2013 با 2011 CRM مایکروسافت هیچ کدام از شرکت های مطرح و با سابقه در ارائه محصولات مشابه نتوانستند ماه ها پس از انتشار این نسخه محصول جدیدی ارائه نمایند ( و تا کنون نیز شبکه سفید تنها ارائه کننده فارسی ساز و شمسی ساز نسخه 2013 Microsoft Dynamics CRM می باشد )
با ارائه اولین سرویس پک CRM مایکروسافت در مرداد 93 ، تفاوت ساختاری اساسی با نسخه قبلی مشاهده شد ، که باز هم شبکه سفید اولین ارائه کننده نسخه بروز شده فارسی ساز در زمانی چند هفته ای پس از آن می باشد

ارائه مجموعه ای یکپارچه از تخصص ها تحت یک مشاوره جامع

یکی از مشکلات اصلی پروژهای IT در کشور ما ارائه مشاوره جامع به سازمان ها و شرکت ها توسط افرادی است که فقط به یک بعد پروژه توجه نموده و در آن یک بعد دارای تخصص هستند و به دلیل عدم توجه به تمام جوانب کار پروژه به شکست رسیده و یا با عواقب و هزینه های بسیار زیاد تری از آن چه باید باشد پیاده می شود
داشتن دیدگاهی جامع در تخصص های مرتبط ، و ارائه مجموعه ای یکپارچه از تخصص ها ( نرم افزار ، شبکه ، وب ، امنیت و ... ) تحت یک مشاوره جامع از مزیت های ااصلی شرکت شبکه سفید می باشد .