#component no-margin no-padding

فهرست امکانات و ویژگی ها

سیستم های مناسب با شرکت خدماتی

سیستم پایه فروش

  • مدیریت فروش
  • مدیریت سرنخهای فروش
  • مدیریت اطلاعات مشتریان (شرکتها و اشخاص)
  • مدیریت فرصتهای تجاری فروش
  • مدیریت مناطق فروش
  • پیشبینی فروش
  • تعریف و مدیریت تیمهای فروش
  • هدفگذاری فروش برای فروشندگان
  • مدیریت پیشنهادهای قیمت (پیش فاکتورها)
  • مدیریت سفارشهای مشتری
  • مدیریت صورتحسابها (فاکتورهای فروش)
  • مدیریت اطلاعات محصولات و خدمات
  • مدیریت لیست قیمتهای محصولات و خدمات
  • مدیریت لیستهای تخفیف
  • پشتیبانی از واحدهای ارزی متفاوت

سیستم پایه مدیریت خدمات

  • مدیریت قراردادهای خدماتی
  • مدیریت درخواستهای مشتریان (پرونده های خدماتی)
  • مدیریت فعالیتهای خدماتی
  • زمانبندی ارائه خدمات به مشتری
  • پایگاه دانش (Knowledge Base)

سیستم پایه بازاریابی

  • مدیریت لیست های بازاریابی
  • مدیریت کمپین های بازاریابی
  • مدیریت پاسخ مشتریان از کمپین های بازاریابی

مدیریت پروفایل مشتریان

  • اطلاعات تماس مشتری
  • اطلاعات فروش مشتری در یک نگاه
  • اطلاعات تماس مشتری از درگاههای مختلف (تلفن-فکس-ایمیل و...)
  • اطلاعات بازاریابی های انجام شده برای مشتری

سیستم خدمات مشتریان (help desk)

  • یكپارچگی با سامانه های Call Center بمنظور ایجاد یك مركز تماس پیشرفتة مشتریان
  • ثبت درخواست و مشكلات مشتریان
  • ارائه كد رهگیری به هر درخواست مشتری به منظورپیگیری مجدد (Ticketing)
  • ارجاع اتوماتیك درخواست به كارشناس مربوطه بر اساس موضوع درخواست
  • تعامل با مشتری تا مشخص شدن وضعیت درخواست از درگاههای ایمیل، تلفن، پیامك و...
  • گزارشات و داشبور های مدیریتی بر اساس تعداد درخواست ها مشتری
  • امكان سیستم تحت وب خدمات مشتریان در صورت درخواست وجود دارد

زیر سیستم وصول مطالبات

  • ثبت وصول مطالبات مشتری در هر فاكتور
  • اطلاع رسانی زمان و مبلغ پرداخت به مشتری و مدیریت از درگاههای پیامك،ایمیل و...
  • گزارشات و داشبوردهای مدیریتی از پرداختی های ماهانه

ماژول تب صفحات محصولات و افزونه ها


Warning: Creating default object from empty value in /home/ixrmir/public_html/libraries/xef/sources/module/module.php on line 25

Warning: Creating default object from empty value in /home/ixrmir/public_html/libraries/xef/sources/module/module.php on line 25

Warning: Creating default object from empty value in /home/ixrmir/public_html/libraries/xef/sources/module/module.php on line 25
مشاوره جامع و ارائه خدمات مختلف به مشتریان، از جمله عوامل جلب رضایت اکثر مشتریان ما می باشد.
مشتریانی که مدت همکاری شان با ما بیش از سه سال بوده و افتخار طراحی چند نسل از سایت شان را داشته ایم.
28 درصد از مشتریان ما که افتخار طراحی سایت آن ها را داشته ایم توسط مشتریان خوب قبلی معرفی شده اند.

استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت

استاندارد بین المللی رضایتمندی مشتریان

استاندارد مدیریت کیفیت در پروژه ها

شرکت شبکه سفید از بیش از یک دهه قبل در زمینه های تخصصی وب سایت ، امنیت وب و شبکه و نرم افزار های CRM و XRM فعالیت می نماید که دپارتمان تخصصی نرم افزارهای مدیریت سازمانی خود را با نام IXRM معرفی و ارائه می نماید.

XRM اصطلاح جدیدی در دنیا است که  مخفف عبارت eXtended Relationship Management بوده و به معنی سیستم های مدیریت ارتباط با هر چیزی اعم از داخل سازمان و یا خارج سازمان می باشد .

برتری ما نسبت به رقبا در چیست؟

یکی از معدود ارائه کننده های فارسی ساز و شمسی ساز 2013

این شرکت جزو اولین عرضه کنندگان نسخه فارسی سی آر ام 2013 مایکروسافت می باشد

قابلیت اطمینان بالا به محصول و پشتیبانی فنی

تنها یک ماه پس از انتشار نسخه 2013 در دی 1392 ، شبکه سفید به عنوان اولین شرکت ، پکیج فارسی ساز و شمسی ساز 2013 خود را ارائه داد ، این خود شاخصی است برای اطمینان شما به دانش بالای تیم فنی ما و عدم نگرانی از بروز رسانی محصول با انتشار Rollup های CRM در آینده . این امر از آن جا حائز اهمیت است که بدلیل تفاوت ساختاری اساسی بین نسخه 2013 با 2011 CRM مایکروسافت هیچ کدام از شرکت های مطرح و با سابقه در ارائه محصولات مشابه نتوانستند ماه ها پس از انتشار این نسخه محصول جدیدی ارائه نمایند ( و تا کنون نیز شبکه سفید تنها ارائه کننده فارسی ساز و شمسی ساز نسخه 2013 Microsoft Dynamics CRM می باشد )
با ارائه اولین سرویس پک CRM مایکروسافت در مرداد 93 ، تفاوت ساختاری اساسی با نسخه قبلی مشاهده شد ، که باز هم شبکه سفید اولین ارائه کننده نسخه بروز شده فارسی ساز در زمانی چند هفته ای پس از آن می باشد

ارائه مجموعه ای یکپارچه از تخصص ها تحت یک مشاوره جامع

یکی از مشکلات اصلی پروژهای IT در کشور ما ارائه مشاوره جامع به سازمان ها و شرکت ها توسط افرادی است که فقط به یک بعد پروژه توجه نموده و در آن یک بعد دارای تخصص هستند و به دلیل عدم توجه به تمام جوانب کار پروژه به شکست رسیده و یا با عواقب و هزینه های بسیار زیاد تری از آن چه باید باشد پیاده می شود
داشتن دیدگاهی جامع در تخصص های مرتبط ، و ارائه مجموعه ای یکپارچه از تخصص ها ( نرم افزار ، شبکه ، وب ، امنیت و ... ) تحت یک مشاوره جامع از مزیت های ااصلی شرکت شبکه سفید می باشد .