Sidebar Menu

مجله شبکه سفید
  • صفحه نخستاز کجا شروع کنم؟
  • محصولات و خدماتسیستم های مبتنی بر Dynamics CRM
  • راهکارهای سازمانینرم افزار های سازمانی یکپارچه ERP
  • بیشتر بدانیموبلاگ تخصصی CRM
    • آشنایی بیشتر با CRM
    • معرفی Dynamics CRM
    • چرا داینامیکس CRM مایکروسافت؟
  • معرفی شبکه سفیدمزایای ما چیست؟
  • ارتباط با مامشاوره، پشتیبانی
    • اطلاعات تماس و آدرس
    • درخواست مشاوره رایگان یا جلسه
    • درخواست استعلام قیمت
    • درخواست پشتیبانی

چرا داینامیکس CRM مایکروسافت؟

دلایل استفاده از مایکروسافت داینامیکس

 

-امکان ارسال کلیه اطلاعات فروش به مدیران فروش و درخواست اعلام نظر
-امکان تعامل مستقیم بخش فروش با دیگر واخدهای سازمانی شامل بازاریابی، تولید و مالی
-قابلیت تفکیک مشتریان سودمند و غیر سودمند
-امکان تهیه اطلاعات تحقیق بازار
-امکان تنظیم سیستم از سوی مدیران جهت دریافت گزارش های تحلیلی
-امکان دریافت گزارش های وضعیت اقتصادی صنف شما به مدیران بازاریابی
-قابلیت شناسایی بازار هدف
-امکان انجام تحقیقات بازاریابی
-قابلیت شناسایی رقبا و محصولات انها
-امکان مشاهده نقاط ضعف و قوت سازمانی خودتان
-پیاده سازی مکانیسم بررسی محیطی جهت رویت فرصتها و تهدیدات
-امکان ایجاد یک مزیت رقابتی پایدار

چرا مایکروسافت داینامیکس را انتخاب نماییم

 

-امکان سفارشی سازی جهت پاسخگویی به نیازهای سازمانی
-متمرکزسازی اطلاعات مشتریان
-امتیاز دهی و افزایش سر نخ های فروش بصورت اتوماتیک
- افزایش  در نرخ تبدیل مشتریان که نهایتا منجربه افزایش فروش می شود
-مدیریت کامل قراردادها ، سفارشات ، منابع ، پایگاه دانش و ...

عمده دلایل استفاده شرکت ها از مایکروسافت داینامیکس

 

-ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان که که می توان با استفاده از اوت لوک استفاده کرد همراه با رابط کاربری اسان ، سهولت در دسترسی ، امکان استفاده از داشبوردها و ...
-مایکروسافت داینامیکس خدمات رسانی به مشتریان را بهینه سازی می کند
-بهینه سازی در مدیریت گردش کار
-سهولت در مدیریت خدمات رسانی به مشتریان
-مدیریت اهداف جهت مدیریت بهتر عملکرد
-مدیریت کامل روند فروش
-بهینه سازی در روند بازاریابی
-امکان انجام بازاریابی ایمیلی
-یکپارچه سازی با وب سایت و استفاده از سرویس های آنالیتیکز
-اختصاصی سازی و دریافت گزارشات مختلف

چرا CRM مایکروسافت؟

مایکروسافت داینامیکس راه حلی جامع جهت سازمان های مختلف  فعال در حیطه های متنوع با ابعاد متفاوت می باشد که مدیریت ، جذب ، توسعه و ایجاد روابط پایدار با مشتریان را بر عهده دارد و در قسمت های مختلف سازمانی از جمله  بخش فروش، بخش بازاریابی ، بخش خدمات مشتریان و شبکه های مجازی قابل پیاده سازی می باشد.
مایکروسافت داینامیکس شمارا قادر می سازد تا از مرحله اولین تماس مشتریان تا فروش محصول به انها را به خوبی مدیریت کنید.

 

 40000     3500000     80     400

 

بخش های مایکروسافت داینامیکس CRM:

sales فروش
دانش مشتریان شما بصورت فزاینده ای در قیاس با گذشته رشد داشته است که تیم فروش شما علاوه بر ایجاد روابط قوی و پایدار می بایست  اختصاصی سازی کلیه تعاملات دلخواه مشتریان نیز انجام پذیرد ، بااین وجود مایکروسافت داینامیکس شما را قادر خواهد ساخت تا چرخه فروش را مجددا طراحی و با شرایط جدید وفق دهید.

marketing بازاریابی
امروزه روندهای بازاریابی بصورت گسترده در حال تغییر می باشند و جهت جلب مشتری بازاریاب ها می بایست روش ها و متد های جدیدی را استفاده نمایند که مایکروسافت داینامیکس با فعال سازی پتانسیل های جدید فروش ‍‍ کمک شایانی برای تحقق این امر می نماید.
‍‍‍‍
customer-care خدمات مشتریان
شبکه های مجازی و تکنولوژی های نوین انتظارات مشتریان را تغییرداده است ، هم اکنون مشتریان به دنبال کیفیت،خدمات اختصاصی با توجه به شرایط مطروحه انها در بسترهای مختلف از جمله موبایل ، شبکه های مجازی ، محیط اینترنت و ... می باشند بامایکروسافت داینامیکس شما قادر خواهید بود تا مشتریان خود را بصورت دائم با عرضه انواع خدمات اختصاصی و مرتبط در هر زمانی و با استفاده از بسترهای مختلف نگاهداری نمایید.

social-listening بازاریابی در شبکه های مجازی
قابلیت بهره گیری از شبکه های اجتماعی و کسب اطلاعات در مورد محصولات ارایه شده به مشتریان

 

مایکروسافت داینامیکس جامع ترین راه حل مدیریت خدمات مشتریان

 

- قابلیت تحلیل و سفارشی سازی سیستم بر پایه نیازهای سازمان

- قابلیت رفع خلع سیستمی جهت جلوگیری از هدر رفت زمان در انجام پروسه های کاری

- قابلیت یکپارچه سازی با سایر نرم افزارهای سازمانی

- قابلیت بهره گیری از افزونه های متنوع داینامیکس سی ار ام

- سریعترین رشد در بین تمامی راه حل های سی آر ام

- عملکرد بسیار خوب و رابط کاربری شبیه به آفیس

- امکان دسترسی به صورت آنلاین ، آفلاین و از طریق موبایل

- پشتیبانی از بیش از چهل زبان

- پایین ترین نرخ هزینه مالکیت در مقایسه با سایر نرم افزارها

- امکان استفاده تحت وب

- راه حلی جامع متشکل از مدیریت پایگاه دانش ، هوش تجاری ، یکپارچه سازی و ...

- اتوماسیون فرایند کسب و کار با توجه به چرخه گردش کار سازمانی

- بهره گیری از مدل امنیتی قدرتمند

پنج دلیل اثبات مایکروسافت داینامیکس بعنوان باارزش ترین دارایی شما

 

-امکان استفاده در بخش فروش ، بازاریابی و خدمات مشتریان
-ثبت اطلاعات تماس و سرنخ های فروش
-امکان پیگیری  تعاملات با مشتریان
-باارزش ترین دارایی شما به جهت ذخیره سازی اطلاعات سازمانی  بصورت یکپارچه
-معماری توسعه پذیر و با قابلیت اختصاصی سازی بسیار بالا

چرا مایکروسافت داینامیکس برای سازمان های کوچک مناسب ترین گزینه می باشد؟

 

-عدم وجود اطلاعات سازمانی یکپارچه و به روز
-پیگیری روندهای سازمانی
-پیاده سازی اسان و سریع
-امکان دریافت انواع گزارشات و استفاده از ابزارهای تحلیلی

نوشته های تازه

چرا مایکروسافت داینامیکس برای سازمان های کوچک مناسب ترین گزینه می باشد؟

پنج دلیل اثبات مایکروسافت داینامیکس بعنوان باارزش ترین دارایی شما

مایکروسافت داینامیکس جامع ترین راه حل مدیریت خدمات مشتریان

چرا CRM مایکروسافت؟

عمده دلایل استفاده شرکت ها از مایکروسافت داینامیکس

  1. شما اینجا هستید:  
  2. خانه
  3. بیشتر بدانیم
  4. چرا داینامیکس CRM مایکروسافت؟

IXRM چیست ؟

شرکت شبکه سفید با دو دهه سابقه، در زمینه های تخصصی وب و تجارت الکترونیک، طراحی زیر ساخت شبکه ، امنیت و اطلاعات برای سازمان ها و ارائه نرم افزار های یکپارچه مدیریت سازمانی مانند  CRM و ERP فعالیت می نماید که دپارتمان تخصصی نرم افزارهای مدیریت سازمانی خود را با نام IXRM معرفی و ارائه می نماید.

XRM  اصطلاح جدیدی در دنیا است که  مخفف عبارت eXtended Relationship Management بوده و به معنی سیستم های مدیریت ارتباط با هر چیزی اعم از داخل سازمان و یا خارج سازمان می باشد .XRM یک محصول نیست. بلکه رویکردی استراتژیک به جهت ایجاد یک سیستم کاملا یکپارچه می باشد که کلیه جوانب و روندهای کسب و کار در سازمان را با هم متصل و یکپارچه سازی می نماید.

ورود به سایت شبکه سفیدSefid.net

49 20 8000

فروش داخلی 110 09358891445 shabakehsefid همه روزه به جز پنج شنبه ها از ساعت 8:30 الی 18
درخواست استعلام قیمت
درخواست مشاوره/جلسه

شرکت دانش بنیان

مشاهده گواهی دانش بنیانی در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
عضو شورای عالی انفورماتیک عضو نظام صنفی رایانه ای دارنده گواهینامه های: ISO 9001 ISO 10002 ISO 10006

سیستم های مدیریت سازمانی

  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • نرم افزار مدیریت فروش
  • نرم افزار وصول مطالبات
  • مدیریت استخدام و منابع انسانی
  • نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه
  • نرم افزار مدیریت بازاریابی
  • نرم افزار مدیریت خدمات

افزونه های ارتباطی Dynamics 365

  • فارسی ساز و شمسی ساز Dynamics 365
  • افزونه اتصال CRM به شناسه پرداخت بانکی
  • افزونه اتصال CRM به SMS سرور
  • افزونه اتصال CRM به بات تلگرام
  • افزونه ارسال ایمیل انبوه در CRM
  • افزونه اتصال CRM به مرکز تلفن

خدمات Dynamics CRM

  • مشاوره تحلیل و طراحی
  • سفارشی سازی و پیاده سازی
  • آموزش کاربری و راهبری
  • پشتیبانی و توسعه
  • انتقال و رفع مغایرت اطلاعات
  • یکپارچگی با سایر نرم افزارها
  • طراحی زیرساخت شبکه

ارائه بهترین راهکارهای جامع IT

  • مزایای CRM برای شرکت ها
  • ویژگی های برتر Dynamics CRM
  • چرا داینامیکس CRM مایکروسافت؟
  • مهم ترین شاخص برای انتخاب CRM مناسب
  • مقایسه CRM مایکروسافت با سایر CRM ها
  • پیاده ساز CRM چه مهارتی لازمه داشته باشد؟
  • پیاده سازی سفارشی ERP در بستر Dynamics
© کلیه حقوق محفوظ و متعلق به شرکت شبکه سفید می باشد.
طراحی و بهینه سازی سایت : شرکت شبکه سفید