شماره تماس : 49208000-021

سیستم ها و نرم افزار های یکپارچه مدیریت سازمانی

مبتنی بر Microsoft Dynamics CRM 365

مبتنی بر Microsoft Dynamics CRM 365

کاملا فارسی و با تقویم شمسی

کاملا فارسی و با تقویم شمسی

یکپارچگی پرونده مشتری با فروش و بازاریابی و خدمات

یکپارچگی پرونده مشتری با فروش و بازاریابی و خدمات

امکان سفارشی سازی بسیار بالا 100% طبق نیاز شما

امکان سفارشی سازی بسیار بالا 100% طبق نیاز شما

سیستم پایه فروش
  • مدیریت فروش
  • مديريت سرنخهاي فروش
  • مديريت اطلاعات مشتريان (شرکتها و اشخاص )
  • مديريت فرصتهاي تجاری فروش
  • مديريت مناطق فروش
  • پيش بيني فروش
  • تعريف و مديريت تيمهاي فروش
  • هدفگذاري فروش براي فروشندگان
  • مديريت پيشنهادهاي قيمت ( پيش فاکتورها )
  • مديريت سفارشهاي مشتري
  • مديريت صورتحسابها ( فاکتورهاي فروش )
  • مديريت اطلاعات محصولات و خدمات
  • مديريت ليست قيمتهاي محصولات و خدمات
  • مديريت ليستهاي تخفيف
  • پشتيباني از واحدهاي ارزي متفاوت

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا  Customer Relationship Management ( به اختصار CRM ) ارائه شده توسط شبکه سفید نسخه بومی شده و سفارشی شده CRM مایکروسافت (Microsoft Dynamics CRM 365  ) است که کاملا فارسی و با تقویم شمسی قابل بهره برای شرکت های ایرانی می باشد. نرم افزار سی آر ام مایکروسافت یکی از بزرگ ترین و قدرتمند ترین CRM های دنیاست که سالیان متمادی است که رتبه بهترین CRM جهان را طبق بررسی های موسسه گالوب از آن خود کرده است.

داینامیک CRM فارسی دارای 4 بخش می باشد که با خرید این سی آر ام چهار نرم افزار را در یک بستر یکپارچه قابل دسترسی خواهید داشت.

- نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

اکثر  سیستم های CRM موجود در بازار عمده امکانات شان صرفا در همین بخش خلاصه می شود که با استفاده از آن شما برای هر مشتری یک پروفایل حقیقی و حقوقی خواهید داشت که تمام اطلاعات تماس و سایر اطلاعات جانبی او را در آن ثبت کرده و هر گونه پیگیری و مدیریت ارتباطات با مشتری را می توانید اجرا نمایید.

این بخش از دو زیر سیستم تشکیل شده است:

- پروفایل ( پرونده ) مشتریان

طبقه بندی مشتریان در گروه های مختلف بصورت دستی و خودکار و همچنین ثبت نامحدود اطلاعات اصلی و تکمیلی برای شناخت دقیق تر از مشتریان و ایجاد گزارشات متنوع و ترکیبی از این اطلاعات مقدور می باشد.

- ثبت تعاملات و پیگیری ها از مشتری

مهمترین کارایی یک  CRM برای یک سازمان در این بخش است. کارشناسان فروش می توانند تمام تماس ها و ارتباطاتی که با مشتری برقرار کرده اند یا می بایست انجام دهند را اعم از تماس های ورودی یا خروجی، ایمیل ها، نامه ها و ... را زیر پرونده مشتری ثبت نمایند و وضعیت های مختلف پیگیری های انجام شده را مشخص نمایند. مدیریت نیز بطور شفاف از کارتابل گزارشات، می تواند روند کلی و جزئی تمام سر نخ های ورودی به شرکت را مطلع شود و هر کارشناس نیز در کارتابل روزانه خود، از تماس ها و پیگیری هایی که می بایست انجام دهد بصورت خودکار مطلع می شود.

از مهمترین قابلیت های CRM مایکروسافت، امکان ایجاد و تغییر چرخه های کاری متنوع و پیچیده برای تمام انواع سازمان ها اعم از کوچک و بزرگ مقیاس می باشد.

امکان تعریف انواع شروط برای زمان مناسب پیگیری کارشناس فروش و آمارهای مختلف از آخرین پیگیری و آخرین وضعیت پاسخ مشتری و تعریف شاخص هایی برای شفافیت در نظارت بر اجرای صحیح فرایند های ارتباطی و پیگیری های به موقع برای مدیران جزو خصوصیات سی ار ام شبکه سفید می باشد ( سفارشی سازی Dynamics 365 ).

نرم افزار وصول مطالبات نسخه استاندارد

نرم افزار وصول مطالبات نسخه استاندارد

وصول مطالبات بانک ها و صندوق ها

وصول مطالبات بانک ها و صندوق ها

نرم افزار وصول مطالبات شرکت های لیزینگ

نرم افزار وصول مطالبات شرکت های لیزینگ

قابلیت اتصال به سایر نرم افزار های مالی شما

قابلیت اتصال به سایر نرم افزار های مالی شما

منتخبی از امکانات نسخه استاندارد نرم افزار وصول مطالبات
  • قابلیت ثبت اطلاعات پرداخت مشتری
  • امکان ثبت اطلاعات حساب مشتری
  • قابلیت ثبت تاریخ پرداخت مشتری براساس توافقات اولیه انجام شده با مشتری
  • امکان ارسال پیامک به مشتری و اطلاع رسانی از زمان پرداخت جهت یادآوری و اطلاع به کارشناس مربوطه
  • قابلیت نشان دادن میزان وصول مطالبات در یک نگاه برای بررسی نقدینگی مورد انتظار در هرماه
  • امكان تعریف ضوابط وموارد وصولی یا كسر شده از صورتحسابها با تاریخ اجرا
  • قابلیت نشان دادن داشبورد مشتریان بدهکار
  • قابلیت نشان دادن مشتریان خوش حساب و بد حساب
  • قابلیت تنظیم وصدور اسناد كلیه مراحل وصول به حسابداری بصورت سیستماتیک
  • قابلیت تنظیم و ثبت نحوه پرداخت (اقساط، نقد و...)
  • قابلیت محدود کردن مشتری براساس پالسی سازمان (از مشتری فقط نقدی وصول شود از مشتری دیگر بصورت اقساط)
  • قابلیت تعریف گردش کارهای هوشمند
  • کاملا تحت وب و بدون محدودیت تعداد کاربران
  • امکان ارسال و دریافت پیامک در سیستم (تشکر از مشتری بعد از انجام پرداخت به موقع و....
  • قابلیت استخراج انواع گزارشات مدیریتی وكنترلی از وضعیت وصول صورتحسابها ومطالبات
  • و......

نرم افزار وصول مطالبات

بحث سیستم ها، از آغاز دهه 1950 میلادی، پیشرفت چشمگیری داشته است. درواقع تا قبل از این برهه زمانی خاص، انجام كارهای مختلف و در زمینه های گوناگون، چه كوچك و چه بزرگ، چه صنعتی و یا غیرصنعتی، تابع روالها و برنامه های خاص و كاملاً طراحی شده ای نبود. اهداف نیز به نوبه خود، آن طور كه امروز مشخص می شوند و در سطوح مختلف طبقه بندی می گردند، قابل شناسایی و تفكیك نبودند. این موارد و مسائلی از این دست، عموماً باعث بروز مشكلات اجرایی زیادی می گشت. مجموعه دلائل فوق و سایر علل جانبی، لزوم پیدایش و ترویج سازوكارهایی را بیان می كرد كه باعث وضوح هرچه بیشتر فعالیتها گردند و درعین حال، رسیدن به اهداف طراحی شده را تاحدودی تضمین كنند.

سیستم وصول مطالبات

همچون تمام پدیده های علمی نوین، سیستم های طراحی شده و ایجاد شده مذكور نیز روز به روز دچار تغییر و تحول شده اند. طی چند سال اخیر، تحولات شگرفی در بحث سیستم ها به وجود آمده است. قوانین و ضوابط حاكم بر این سازوكــارها، تغییرات زیادی داشته اند و روالهای موجود در آنها، نحوه ترسیم اهداف و روشهای پیشبرد كارها بسیار دگرگون گشته اند. درعین حال، در تمام این تحولات یك موضوع اساسی، ثابت مانده است و آن هم این است كه هدف از تمام این تغییرات، دستیابی به سیستم هایی است كه بیشترین انطبـاق را با نیازهای ابراز شده داشته و كاربردی ترین صورت را به خود گرفته باشند.

نتیجه این طرز نگرش، پیدایش نسل نوین سیستم های  مالی ، اداری ،صنعتی و خدماتی بوده است. درخلال این دگرگونیها و تحولات، مشكل دیگری نیز شروع به خودنمایی كرد. این مشكل جدید تداخل سیستم های موجود و عدم هماهنگی بین آنها بود. بدین ترتیب لازم بود كه راه حل جدیدی برای این مسئله انتخاب شود. دراین بین، طراحان سیستم ها راهكاری بسیار مناسب و كاربردی را ارائه كردند و درواقع مشكل به وجود آمده را به وسیله خود سیستم ها حل كردند.

دپارتمان مدیریت ارتباطات سازمانی شرکت فناوری اطلاعات شبکه سفید باتولید ، سیستم وصول مطالبات، گامی در جهت تسهیل در وصول مطالبات معوقه ، كنترل مبالغ دریافتی ، امکان استخراج انواع گزارشات  مدیریتی و كنترل های لازم جهت پیگیری وصول هر صورتحساب  و پرونده  وصولی و مکانیزه ساختن کامل این سیستم تحت وب برداشته است ، همچنین مدیریت آن سازمان می تواند تمام فعالیت های کارشناسان، کارفرمایان را بصورت برخط و تحت وب مشاهده و کنترل نماید.

ارتباط یکپارچه با ورد و اکسل

ارتباط یکپارچه با ورد و اکسل

امکان مدیریت کامل بر فایل ها و ضمائم در تعداد بالا

امکان مدیریت کامل بر فایل ها و ضمائم در تعداد بالا

اتصال به سایر ابزار های ارتباطی پیامک و ایمیل و فکس

اتصال به سایر ابزار های ارتباطی پیامک و ایمیل و فکس

ارتباط یکپارچه با سایر سیستم ها از جمله فروش و بازاریابی

ارتباط یکپارچه با سایر سیستم ها از جمله فروش و بازاریابی

منتخبی از امکانات سیستم اتوماسیون اداری و دبیرخانه
  • قابل پیاده سازی بر روی بستر CRM
  • سیستم اتوماسیون اداری بصورت تحت وب طراحی وقابل پیاده سازی روی کلیه پلتفرم ها می باشد
  • قابیلت یکپارچه سازی با سایر نرم افزارهای سازمانی
  • سامان دهی و بهینه سازی گردش مکاتبات سازمان
  • حداقل مکاتبات کاغذی و گردش سریع اسناد
  • افزایش سرعت و ایجاد سهولت در مکاتبات بین سازمانی
  • دسترسی سریع به بایگانی و اطلاعات سازمان
  • ارزیابی و افزایش کارایی کارکنان
  • امکان دور کاری مدیران و پرسنل سازمان
  • امنیت اطلاعات با توجه به تعریف دسترسی هر شخص به اطلاعات سازمانی
  • عدم وابستگی به اعضای سازمان
  • کنترل سازمان از راه دور

نرم افزار اتوماسیون اداری و دبیرخانه

اتوماسیون اداری چیست ؟

حجم کارها و اهمیت اطلاعات در کلیه ی سازمان‌ها و شرکت‌ها با وجود استفاده از پرسنل متعدد شاهد رشدی روزافزون است. برنامه‌ریزی، سازماندهی، کنترل و نظارت بر عملکرد فعالیت‌های درون سازمانی یکی از مهم ترین معیارها و پیش نیازها در توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان‌های امروزی محسوب می‌شوند اتوماسیــــون اداری، مشتمل بر تمام سیستم های الکترونیک رسمی و غیررسمی بوده که به برقراری ارتباط اطلاعات بین اشخاص در داخل و خارج موسسه و بالعکس مربوط می شود.

ﻟﺰوم اﺳﺘﻔﺎده ﺟﺎﻣﻊ از ﺳﯿﺴﺘﻢ اﺗﻮﻣﺎﺳﯿﻮن اداری

گستردگی ﻣﮑﺎﺗﺒﺎت اداری و ﮔﺮدش ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ و اﺳﻨﺎد در ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﺑﺴﯿﺎر وسیع ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ، وﺟﻮد ﯾﮏ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻧﺎکارآمد جهت ﻣﮑﺎﺗﺒﺎت اداری ﺑﺎﻋﺚ اﺗﻼف زﻣﺎن، ﺻﺮف اﻧﺮژی ﺑﯿﺸﺘﺮ، اﻓﺰاﯾﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎ و در ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻏﯿﺮ ﺑﻬﺮه ور ﺷﺪن ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﯽ ﺷﻮد. ﺗﻨﻬﺎ ﯾﮏ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻣﻨﺎﺳﺐ و ﺳﺮﯾﻊ اداری ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺣﺠﻢ ﻋﻤﺪه ای ازﭘﺎﺳﺦ ﻫﺎ را ﮐﺎﻫﺶ داده و ﺑﺎﻋﺚ ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﯽ اﻗﺘﺼﺎدی و اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﻬﺮه وری ﮔﺮدد. در ﻫﺮ ارﮔﺎﻧﯽ ﮐﻪ اﻟﮕﻮی ﺳﺎزﻣﺎن اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺑﻪ ﻃﻮر ﺻﺤﯿﺢ و ﮐﺎﻣﻞ ﭘﯿﺎده ﺳﺎزی ﺷﻮد، آن ارﮔﺎن ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﺪون ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﮐﺎﻏﺬ، ﺑﺎ ﻋﮑﺲ اﻟﻌﻤﻞ ﻫﺎﯾﯽ ﺳﺮﯾﻊ و ﮐﺎرآﻣﺪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.ﺑﺎ ﻗﺮارﮔﯿﺮی در ﻗﺎﻟﺐ ﯾﮏ ﺳﺎزﻣﺎن اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﮐﺎرآﻣﺪ، زﻣﺎن و اﻧﺮژی ﺑﺴﯿﺎری ﺣﻔﻆ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

مبتنی بر Microsoft Dynamics CRM 365

مبتنی بر Microsoft Dynamics CRM 365

کاملا فارسی و با تقویم شمسی

کاملا فارسی و با تقویم شمسی

یکپارچگی پرونده مشتری با فروش و بازاریابی و خدمات

یکپارچگی پرونده مشتری با فروش و بازاریابی و خدمات

امکان سفارشی سازی بسیار بالا 100% طبق نیاز شما

امکان سفارشی سازی بسیار بالا 100% طبق نیاز شما

سیستم پایه فروش
  • مدیریت فروش
  • مديريت سرنخهاي فروش
  • مديريت اطلاعات مشتريان (شرکتها و اشخاص )
  • مديريت فرصتهاي تجاری فروش
  • مديريت مناطق فروش
  • پيش بيني فروش
  • تعريف و مديريت تيمهاي فروش
  • هدفگذاري فروش براي فروشندگان
  • مديريت پيشنهادهاي قيمت ( پيش فاکتورها )
  • مديريت سفارشهاي مشتري
  • مديريت صورتحسابها ( فاکتورهاي فروش )
  • مديريت اطلاعات محصولات و خدمات
  • مديريت ليست قيمتهاي محصولات و خدمات
  • مديريت ليستهاي تخفيف
  • پشتيباني از واحدهاي ارزي متفاوت

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا  Customer Relationship Management ( به اختصار CRM ) ارائه شده توسط شبکه سفید نسخه بومی شده و سفارشی شده CRM مایکروسافت (Microsoft Dynamics CRM 365  ) است که کاملا فارسی و با تقویم شمسی قابل بهره برای شرکت های ایرانی می باشد. نرم افزار سی آر ام مایکروسافت یکی از بزرگ ترین و قدرتمند ترین CRM های دنیاست که سالیان متمادی است که رتبه بهترین CRM جهان را طبق بررسی های موسسه گالوب از آن خود کرده است.

داینامیک CRM فارسی دارای 4 بخش می باشد که با خرید این سی آر ام چهار نرم افزار را در یک بستر یکپارچه قابل دسترسی خواهید داشت.

- نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

اکثر  سیستم های CRM موجود در بازار عمده امکانات شان صرفا در همین بخش خلاصه می شود که با استفاده از آن شما برای هر مشتری یک پروفایل حقیقی و حقوقی خواهید داشت که تمام اطلاعات تماس و سایر اطلاعات جانبی او را در آن ثبت کرده و هر گونه پیگیری و مدیریت ارتباطات با مشتری را می توانید اجرا نمایید.

این بخش از دو زیر سیستم تشکیل شده است:

- پروفایل ( پرونده ) مشتریان

طبقه بندی مشتریان در گروه های مختلف بصورت دستی و خودکار و همچنین ثبت نامحدود اطلاعات اصلی و تکمیلی برای شناخت دقیق تر از مشتریان و ایجاد گزارشات متنوع و ترکیبی از این اطلاعات مقدور می باشد.

- ثبت تعاملات و پیگیری ها از مشتری

مهمترین کارایی یک  CRM برای یک سازمان در این بخش است. کارشناسان فروش می توانند تمام تماس ها و ارتباطاتی که با مشتری برقرار کرده اند یا می بایست انجام دهند را اعم از تماس های ورودی یا خروجی، ایمیل ها، نامه ها و ... را زیر پرونده مشتری ثبت نمایند و وضعیت های مختلف پیگیری های انجام شده را مشخص نمایند. مدیریت نیز بطور شفاف از کارتابل گزارشات، می تواند روند کلی و جزئی تمام سر نخ های ورودی به شرکت را مطلع شود و هر کارشناس نیز در کارتابل روزانه خود، از تماس ها و پیگیری هایی که می بایست انجام دهد بصورت خودکار مطلع می شود.

از مهمترین قابلیت های CRM مایکروسافت، امکان ایجاد و تغییر چرخه های کاری متنوع و پیچیده برای تمام انواع سازمان ها اعم از کوچک و بزرگ مقیاس می باشد.

امکان تعریف انواع شروط برای زمان مناسب پیگیری کارشناس فروش و آمارهای مختلف از آخرین پیگیری و آخرین وضعیت پاسخ مشتری و تعریف شاخص هایی برای شفافیت در نظارت بر اجرای صحیح فرایند های ارتباطی و پیگیری های به موقع برای مدیران جزو خصوصیات سی ار ام شبکه سفید می باشد ( سفارشی سازی Dynamics 365 ).

خروجی اکسل کاملا مستقل

خروجی اکسل کاملا مستقل

مدیریت محصولات و لیست قیمت

مدیریت محصولات و لیست قیمت

مدیریت استعلام بهاء ( پیش فاکتور ) و فروش ( فاکتور )

مدیریت استعلام بهاء ( پیش فاکتور ) و فروش ( فاکتور )

ایجاد کمپین بازاریابی خودکار

ایجاد کمپین بازاریابی خودکار

داستان موفقیت برخی پروژه های پیاده سازی راهکار سفارشی

صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری

  • سیستم جامع تسهیلات
  • سیستم جامع وصول مطالبات
  • تحلیل و مشاوره و بهبود فرآیندها
  • پالایش داده های ناهمگون و ساختار نایافته قبلی
  • انتقال اطلاعات از سیستم های دیگر و یکپارچه سازی اطلاعات

گروه خودروسازی بهمن

  • سیستم یکپارچه وصول مطالبات برای چهار شرکت بهمن موتور ، بهمن دیزل ، بهمن لیزینگ و سیبا موتور
  • تحلیل و بهبود فرآیندها
  • پالایش داده های ناهمگون ، غیر استاندارد و ساختار نایافته قبلی
  • انتقال اطلاعات از سیستم های دیگر چهار شرکت و یکپارچه سازی اطلاعات در یک مجموعه

شرکت نرم افزاری محک

  • تحلیل و مشاوره و بهبود فرآیند ها برای زیر ساخت تحول دیجیتال و ساختارهای فروش و بازاریابی
  • پیاده سازی سیستم جامع ارتباط با مشتری با استفاده از تمام ابزار های ارتباطی ممکن
  • پیاده سازی سیستم فروش و بازاریابی
  • تحلیل و پیاده سازی هوش تجاری Power BI
  • پالایش داده های ناهمگون و ساختار نایافته قبلی
  • انتقال اطلاعات از سیستم های دیگر و یکپارچه سازی اطلاعات

خدمات پیاده سازی سفارشی نرم افزارهای مدیریت سازمانی

مشاوره سازمانی

مشاوره سازمانی

در این خدمت مشاوران مدیریت ما میتوانند با استفاده از دانش و تجربه خود تعریف دقیق و درست محدوده و نیازمندیهای پروژه را برای شما انجام دهند.
نصب و تنظیمات

نصب و تنظیمات

وظیفه ما در این بخش فراهم نمودن پیش نیازهای نصب برای پیاده سازی صحیح.نصب و راه اندازی.آموزش و تنظیم نرم افزار میباشد.
شناخت و تهیه RFP

شناخت و تهیه RFP

این بخش شامل خلاصه تمام پروژه.شرح ضرورت.تشریح پروژه.اطلاعاتی درمورد سازمان.برنامه ریزی پروژه و نتایج پروژه میباشد.
تحلیل و طراحی پروژه برای اجرا (Proposal)

تحلیل و طراحی پروژه برای اجرا (Proposal)

تجزیه و تحلیل نیازمندیها.طبقه بندی نیازمندی ها.طراحی داده های مربوطه جهت اختصاصی سازی
سفارشی سازی و پیاده سازی پروپوزال

سفارشی سازی و پیاده سازی پروپوزال

در این نوع خدمات ، با بررسی تخصصی RFP،  دستور کار مراحل بعد به شکل اجمالی آماده می شود.
استقرار نرم افزار

استقرار نرم افزار

اگر میخواهیدCRMبه عنوان یک سیستم کارا در مجموعه کسب و کار شما به طور اثربخش نهادینه شود ما برترین متخصصان را داریم که با استقرار نرم افزار تا پیگیری و کنترل امور در کنار شما هستند تا موفق شوید.
آموزش کاربری و راهبری

آموزش کاربری و راهبری

هدایت سازمان در راستای بهبود ارتباط با مشتری(پس از استقرار نرم افزار.ابعاد مختلف سیستم با هدف برقراری ارتباط اثربخش با مشتریان پایش میشود و بهبود می یابد).
پشتیبانی و توسعه

پشتیبانی و توسعه

در این بخش فرآیندی برای توسعه.آزمایش.تحویل نرم افزار.رفع اشکالات.ارتقاء و به روزرسانی های لازم با مشارکت تیم های متخصص انجام میشود.
ارتقاء CRM از نسخه های قبلی

ارتقاء CRM از نسخه های قبلی

CRMسیستمی است که قابلیت ارتقاء و بهبود ارتباط با مشتریان موجود.یافتن مشتریان بالقوه و وارد کردن مشتریان قبلی به چرخه فروش را دارد.
انتقال اطلاعات + Data Convert از سایر نرم افزارها

انتقال اطلاعات + Data Convert از سایر نرم افزارها

طراحی سیستم های ما به گونه ای است که انتقال اطلاعات کلیه سیستم ها از جمله نرم افزار حسابداری.انبار.حقوق.اموال ودارایی ثابت.فروش و...از دیتابیس نرم افزارهای حسابداری به راحتی امکان پذیر می باشد.
ارتباط و یکپارچگی با سایر نرم افزارهای سازمان

ارتباط و یکپارچگی با سایر نرم افزارهای سازمان

ایجاد ارتباط بین سامانه ها و نرم افزارهای سازمانی و اتصال آنها به یکدیگر به منظور انتقال و اشتراک گذاری اطلاعات و داده ها و مدیریت متمرکز آنها
طراحی، بهبود و رفع مشکلات زیرساخت شبکه

طراحی، بهبود و رفع مشکلات زیرساخت شبکه

پل ارتباطی کاربران .سیستم ها و نرم افزارهای کاربردی با یکدیگر در درون و بیرون سازمان نقش اساس و حیاتی در رسیدن سازمان به اهداف و استراتژی های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایفا میکند و ارائه راهکارهای جامع و کاربردی درخصوص اجرا و بهینه سازی زیرساخت های شبکه
ارائه بهترین راهکارهای جامع IT برای شرکت ها و سازمان ها

مزیت راهکارهای مبتنی بر مایکروسافت دینامیکس

مبتنی بر Microsoft Dynamics 365

مبتنی بر Microsoft Dynamics 365

چابکی در ساختار و تغییرات

چابکی در ساختار و تغییرات

قابلیت توسعه آسان و کم هزینه

قابلیت توسعه آسان و کم هزینه

امکان سفارشی سازی 100% طبق نیاز شما

امکان سفارشی سازی 100% طبق نیاز شما

چرا Dynamics CRM

نامحدود کاربر و نامحدود زمان استفاده

نامحدود کاربر و نامحدود زمان استفاده

قابلیت استفاده بر روی صدها میلیون رکورد

قابلیت استفاده بر روی صدها میلیون رکورد

بدون نیاز به نصب برای هر کلاینت

بدون نیاز به نصب برای هر کلاینت

وب بیس بودن

وب بیس بودن

مزیت های متمایز شرکت شبکه سفید

دیدگاه متفاوت پیاده سازی

دیدگاه متفاوت پیاده سازی

تحویل در زمان بندی مناسب

تحویل در زمان بندی مناسب

قابلیت یکپارچگی با هر گونه سامانه استاندارد دیگر

قابلیت یکپارچگی با هر گونه سامانه استاندارد دیگر

API کامل و ارتباط یکپارچه با تمام محصولات ما

API کامل و ارتباط یکپارچه با تمام محصولات ما

درخواست

استعلام

قیمت

آشنایی

با محصولات

و راهکارهای

شبکه سفید

درخواست

مشاوره رایگان

IXRM چیست ؟

شرکت شبکه سفید با دو دهه سابقه، در زمینه های تخصصی وب و تجارت الکترونیک، طراحی زیر ساخت شبکه ، امنیت و اطلاعات برای سازمان ها و ارائه نرم افزار های یکپارچه مدیریت سازمانی مانند  CRM و ERP فعالیت می نماید که دپارتمان تخصصی نرم افزارهای مدیریت سازمانی خود را با نام IXRM معرفی و ارائه می نماید.

XRM  اصطلاح جدیدی در دنیا است که  مخفف عبارت eXtended Relationship Management بوده و به معنی سیستم های مدیریت ارتباط با هر چیزی اعم از داخل سازمان و یا خارج سازمان می باشد .XRM یک محصول نیست. بلکه رویکردی استراتژیک به جهت ایجاد یک سیستم کاملا یکپارچه می باشد که کلیه جوانب و روندهای کسب و کار در سازمان را با هم متصل و یکپارچه سازی می نماید.

49 208 000

فروش داخلی 110 09981396240 واتساپ همه روزه به جز پنج شنبه ها از ساعت 8:00 الی 17

شرکت دانش بنیان

مشاهده گواهی دانش بنیانی در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
عضو شورای عالی انفورماتیک عضو نظام صنفی رایانه ای دارنده گواهینامه های: ISO 9001 ISO 10002 ISO 10006