شماره تماس : 49208000-021
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management ( به اختصار CRM ) ارائه شده توسط شبکه سفید نسخه بومی شده و سفارشی شده CRM مایکروسافت (Microsoft Dynamics CRM 365 ) است که کاملا فارسی و با تقویم شمسی قابل بهره برای شرکت های ایرانی می باشد. نرم افزار سی آر ام مایکروسافت یکی از بزرگ ترین و قدرتمند ترین CRM های دنیاست که سالیان متمادی است که رتبه بهترین CRM جهان را طبق بررسی های موسسه گالوب از آن خود کرده است.
داینامیک CRM فارسی دارای 4 بخش می باشد که با خرید این سی آر ام چهار نرم افزار را در یک بستر یکپارچه قابل دسترسی خواهید داشت.
اکثر سیستم های CRM موجود در بازار عمده امکانات شان صرفا در همین بخش خلاصه می شود که با استفاده از آن شما برای هر مشتری یک پروفایل حقیقی و حقوقی خواهید داشت که تمام اطلاعات تماس و سایر اطلاعات جانبی او را در آن ثبت کرده و هر گونه پیگیری و مدیریت ارتباطات با مشتری را می توانید اجرا نمایید.
این بخش از دو زیر سیستم تشکیل شده است:
طبقه بندی مشتریان در گروه های مختلف بصورت دستی و خودکار و همچنین ثبت نامحدود اطلاعات اصلی و تکمیلی برای شناخت دقیق تر از مشتریان و ایجاد گزارشات متنوع و ترکیبی از این اطلاعات مقدور می باشد.
مهمترین کارایی یک CRM برای یک سازمان در این بخش است. کارشناسان فروش می توانند تمام تماس ها و ارتباطاتی که با مشتری برقرار کرده اند یا می بایست انجام دهند را اعم از تماس های ورودی یا خروجی، ایمیل ها، نامه ها و ... را زیر پرونده مشتری ثبت نمایند و وضعیت های مختلف پیگیری های انجام شده را مشخص نمایند. مدیریت نیز بطور شفاف از کارتابل گزارشات، می تواند روند کلی و جزئی تمام سر نخ های ورودی به شرکت را مطلع شود و هر کارشناس نیز در کارتابل روزانه خود، از تماس ها و پیگیری هایی که می بایست انجام دهد بصورت خودکار مطلع می شود.
از مهمترین قابلیت های CRM مایکروسافت، امکان ایجاد و تغییر چرخه های کاری متنوع و پیچیده برای تمام انواع سازمان ها اعم از کوچک و بزرگ مقیاس می باشد.
امکان تعریف انواع شروط برای زمان مناسب پیگیری کارشناس فروش و آمارهای مختلف از آخرین پیگیری و آخرین وضعیت پاسخ مشتری و تعریف شاخص هایی برای شفافیت در نظارت بر اجرای صحیح فرایند های ارتباطی و پیگیری های به موقع برای مدیران جزو خصوصیات سی ار ام شبکه سفید می باشد ( سفارشی سازی Dynamics 365 ).
بحث سیستم ها، از آغاز دهه 1950 میلادی، پیشرفت چشمگیری داشته است. درواقع تا قبل از این برهه زمانی خاص، انجام كارهای مختلف و در زمینه های گوناگون، چه كوچك و چه بزرگ، چه صنعتی و یا غیرصنعتی، تابع روالها و برنامه های خاص و كاملاً طراحی شده ای نبود. اهداف نیز به نوبه خود، آن طور كه امروز مشخص می شوند و در سطوح مختلف طبقه بندی می گردند، قابل شناسایی و تفكیك نبودند. این موارد و مسائلی از این دست، عموماً باعث بروز مشكلات اجرایی زیادی می گشت. مجموعه دلائل فوق و سایر علل جانبی، لزوم پیدایش و ترویج سازوكارهایی را بیان می كرد كه باعث وضوح هرچه بیشتر فعالیتها گردند و درعین حال، رسیدن به اهداف طراحی شده را تاحدودی تضمین كنند.
همچون تمام پدیده های علمی نوین، سیستم های طراحی شده و ایجاد شده مذكور نیز روز به روز دچار تغییر و تحول شده اند. طی چند سال اخیر، تحولات شگرفی در بحث سیستم ها به وجود آمده است. قوانین و ضوابط حاكم بر این سازوكــارها، تغییرات زیادی داشته اند و روالهای موجود در آنها، نحوه ترسیم اهداف و روشهای پیشبرد كارها بسیار دگرگون گشته اند. درعین حال، در تمام این تحولات یك موضوع اساسی، ثابت مانده است و آن هم این است كه هدف از تمام این تغییرات، دستیابی به سیستم هایی است كه بیشترین انطبـاق را با نیازهای ابراز شده داشته و كاربردی ترین صورت را به خود گرفته باشند.
نتیجه این طرز نگرش، پیدایش نسل نوین سیستم های مالی ، اداری ،صنعتی و خدماتی بوده است. درخلال این دگرگونیها و تحولات، مشكل دیگری نیز شروع به خودنمایی كرد. این مشكل جدید تداخل سیستم های موجود و عدم هماهنگی بین آنها بود. بدین ترتیب لازم بود كه راه حل جدیدی برای این مسئله انتخاب شود. دراین بین، طراحان سیستم ها راهكاری بسیار مناسب و كاربردی را ارائه كردند و درواقع مشكل به وجود آمده را به وسیله خود سیستم ها حل كردند.
دپارتمان مدیریت ارتباطات سازمانی شرکت فناوری اطلاعات شبکه سفید باتولید ، سیستم وصول مطالبات، گامی در جهت تسهیل در وصول مطالبات معوقه ، كنترل مبالغ دریافتی ، امکان استخراج انواع گزارشات مدیریتی و كنترل های لازم جهت پیگیری وصول هر صورتحساب و پرونده وصولی و مکانیزه ساختن کامل این سیستم تحت وب برداشته است ، همچنین مدیریت آن سازمان می تواند تمام فعالیت های کارشناسان، کارفرمایان را بصورت برخط و تحت وب مشاهده و کنترل نماید.
حجم کارها و اهمیت اطلاعات در کلیه ی سازمانها و شرکتها با وجود استفاده از پرسنل متعدد شاهد رشدی روزافزون است. برنامهریزی، سازماندهی، کنترل و نظارت بر عملکرد فعالیتهای درون سازمانی یکی از مهم ترین معیارها و پیش نیازها در توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای امروزی محسوب میشوند اتوماسیــــون اداری، مشتمل بر تمام سیستم های الکترونیک رسمی و غیررسمی بوده که به برقراری ارتباط اطلاعات بین اشخاص در داخل و خارج موسسه و بالعکس مربوط می شود.
گستردگی ﻣﮑﺎﺗﺒﺎت اداری و ﮔﺮدش ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ و اﺳﻨﺎد در ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ ﺑﺴﯿﺎر وسیع ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ، وﺟﻮد ﯾﮏ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻧﺎکارآمد جهت ﻣﮑﺎﺗﺒﺎت اداری ﺑﺎﻋﺚ اﺗﻼف زﻣﺎن، ﺻﺮف اﻧﺮژی ﺑﯿﺸﺘﺮ، اﻓﺰاﯾﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎ و در ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻏﯿﺮ ﺑﻬﺮه ور ﺷﺪن ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﯽ ﺷﻮد. ﺗﻨﻬﺎ ﯾﮏ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻣﻨﺎﺳﺐ و ﺳﺮﯾﻊ اداری ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺣﺠﻢ ﻋﻤﺪه ای ازﭘﺎﺳﺦ ﻫﺎ را ﮐﺎﻫﺶ داده و ﺑﺎﻋﺚ ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﯾﯽ اﻗﺘﺼﺎدی و اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﻬﺮه وری ﮔﺮدد. در ﻫﺮ ارﮔﺎﻧﯽ ﮐﻪ اﻟﮕﻮی ﺳﺎزﻣﺎن اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺑﻪ ﻃﻮر ﺻﺤﯿﺢ و ﮐﺎﻣﻞ ﭘﯿﺎده ﺳﺎزی ﺷﻮد، آن ارﮔﺎن ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﺪون ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﮐﺎﻏﺬ، ﺑﺎ ﻋﮑﺲ اﻟﻌﻤﻞ ﻫﺎﯾﯽ ﺳﺮﯾﻊ و ﮐﺎرآﻣﺪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.ﺑﺎ ﻗﺮارﮔﯿﺮی در ﻗﺎﻟﺐ ﯾﮏ ﺳﺎزﻣﺎن اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﮐﺎرآﻣﺪ، زﻣﺎن و اﻧﺮژی ﺑﺴﯿﺎری ﺣﻔﻆ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management ( به اختصار CRM ) ارائه شده توسط شبکه سفید نسخه بومی شده و سفارشی شده CRM مایکروسافت (Microsoft Dynamics CRM 365 ) است که کاملا فارسی و با تقویم شمسی قابل بهره برای شرکت های ایرانی می باشد. نرم افزار سی آر ام مایکروسافت یکی از بزرگ ترین و قدرتمند ترین CRM های دنیاست که سالیان متمادی است که رتبه بهترین CRM جهان را طبق بررسی های موسسه گالوب از آن خود کرده است.
داینامیک CRM فارسی دارای 4 بخش می باشد که با خرید این سی آر ام چهار نرم افزار را در یک بستر یکپارچه قابل دسترسی خواهید داشت.
اکثر سیستم های CRM موجود در بازار عمده امکانات شان صرفا در همین بخش خلاصه می شود که با استفاده از آن شما برای هر مشتری یک پروفایل حقیقی و حقوقی خواهید داشت که تمام اطلاعات تماس و سایر اطلاعات جانبی او را در آن ثبت کرده و هر گونه پیگیری و مدیریت ارتباطات با مشتری را می توانید اجرا نمایید.
این بخش از دو زیر سیستم تشکیل شده است:
طبقه بندی مشتریان در گروه های مختلف بصورت دستی و خودکار و همچنین ثبت نامحدود اطلاعات اصلی و تکمیلی برای شناخت دقیق تر از مشتریان و ایجاد گزارشات متنوع و ترکیبی از این اطلاعات مقدور می باشد.
مهمترین کارایی یک CRM برای یک سازمان در این بخش است. کارشناسان فروش می توانند تمام تماس ها و ارتباطاتی که با مشتری برقرار کرده اند یا می بایست انجام دهند را اعم از تماس های ورودی یا خروجی، ایمیل ها، نامه ها و ... را زیر پرونده مشتری ثبت نمایند و وضعیت های مختلف پیگیری های انجام شده را مشخص نمایند. مدیریت نیز بطور شفاف از کارتابل گزارشات، می تواند روند کلی و جزئی تمام سر نخ های ورودی به شرکت را مطلع شود و هر کارشناس نیز در کارتابل روزانه خود، از تماس ها و پیگیری هایی که می بایست انجام دهد بصورت خودکار مطلع می شود.
از مهمترین قابلیت های CRM مایکروسافت، امکان ایجاد و تغییر چرخه های کاری متنوع و پیچیده برای تمام انواع سازمان ها اعم از کوچک و بزرگ مقیاس می باشد.
امکان تعریف انواع شروط برای زمان مناسب پیگیری کارشناس فروش و آمارهای مختلف از آخرین پیگیری و آخرین وضعیت پاسخ مشتری و تعریف شاخص هایی برای شفافیت در نظارت بر اجرای صحیح فرایند های ارتباطی و پیگیری های به موقع برای مدیران جزو خصوصیات سی ار ام شبکه سفید می باشد ( سفارشی سازی Dynamics 365 ).
شرکت شبکه سفید با دو دهه سابقه، در زمینه های تخصصی وب و تجارت الکترونیک، طراحی زیر ساخت شبکه ، امنیت و اطلاعات برای سازمان ها و ارائه نرم افزار های یکپارچه مدیریت سازمانی مانند CRM و ERP فعالیت می نماید که دپارتمان تخصصی نرم افزارهای مدیریت سازمانی خود را با نام IXRM معرفی و ارائه می نماید.
XRM اصطلاح جدیدی در دنیا است که مخفف عبارت eXtended Relationship Management بوده و به معنی سیستم های مدیریت ارتباط با هر چیزی اعم از داخل سازمان و یا خارج سازمان می باشد .XRM یک محصول نیست. بلکه رویکردی استراتژیک به جهت ایجاد یک سیستم کاملا یکپارچه می باشد که کلیه جوانب و روندهای کسب و کار در سازمان را با هم متصل و یکپارچه سازی می نماید.