شماره تماس : 49208000-021

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management ( به اختصار CRM ) ارائه شده توسط شبکه سفید نسخه بومی شده و سفارشی شده CRM مایکروسافت (Microsoft Dynamics CRM 365 ) است که کاملا فارسی و با تقویم شمسی قابل بهره برای شرکت های ایرانی می باشد. نرم افزار سی آر ام مایکروسافت یکی از بزرگ ترین و قدرتمند ترین CRM های دنیاست که سالیان متمادی است که رتبه بهترین CRM جهان را طبق بررسی های موسسه گالوب از آن خود کرده است.
داینامیک CRM فارسی دارای 4 بخش می باشد که با خرید این سی آر ام چهار نرم افزار را در یک بستر یکپارچه قابل دسترسی خواهید داشت.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

اکثر سیستم های CRM موجود در بازار عمده امکانات شان صرفا در همین بخش خلاصه می شود که با استفاده از آن شما برای هر مشتری یک پروفایل حقیقی و حقوقی خواهید داشت که تمام اطلاعات تماس و سایر اطلاعات جانبی او را در آن ثبت کرده و هر گونه پیگیری و مدیریت ارتباطات با مشتری را می توانید اجرا نمایید.

این بخش از دو زیر سیستم تشکیل شده است:
  • پروفایل ( پرونده ) مشتریان
طبقه بندی مشتریان در گروه های مختلف بصورت دستی و خودکار و همچنین ثبت نامحدود اطلاعات اصلی و تکمیلی برای شناخت دقیق تر از مشتریان و ایجاد گزارشات متنوع و ترکیبی از این اطلاعات مقدور می باشد.
  • ثبت تعاملات و پیگیری ها از مشتری
مهمترین کارایی یک CRM برای یک سازمان در این بخش است. کارشناسان فروش می توانند تمام تماس ها و ارتباطاتی که با مشتری برقرار کرده اند یا می بایست انجام دهند را اعم از تماس های ورودی یا خروجی، ایمیل ها، نامه ها و ... را زیر پرونده مشتری ثبت نمایند و وضعیت های مختلف پیگیری های انجام شده را مشخص نمایند. مدیریت نیز بطور شفاف از کارتابل گزارشات، می تواند روند کلی و جزئی تمام سر نخ های ورودی به شرکت را مطلع شود و هر کارشناس نیز در کارتابل روزانه خود، از تماس ها و پیگیری هایی که می بایست انجام دهد بصورت خودکار مطلع می شود.

از مهمترین قابلیت های CRM مایکروسافت، امکان ایجاد و تغییر چرخه های کاری متنوع و پیچیده برای تمام انواع سازمان ها اعم از کوچک و بزرگ مقیاس می باشد.
امکان تعریف انواع شروط برای زمان مناسب پیگیری کارشناس فروش و آمارهای مختلف از آخرین پیگیری و آخرین وضعیت پاسخ مشتری و تعریف شاخص هایی برای شفافیت در نظارت بر اجرای صحیح فرایند های ارتباطی و پیگیری های به موقع برای مدیران جزو خصوصیات سی ار ام شبکه سفید می باشد ( سفارشی سازی Dynamics 365 ).

راهکار مدیریت ارتباط با مشتری، یک استراتژی کسب و کار است با هدف افزایش بلند مدت سودآوری، بهینه سازی، افزایش کارایی و اثربخشی برای سازمان های مختلف که متقاضی مبانی ذیل می باشند:

  • دسترسی به بازاری گسترده تر و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان کنونی
  • بهبود فرآیند پشتیبانی و خدمت رسانی به مشتریان
  • مدیریت موثر بازاریابی و فروش و خودکارسازی فرآیندها
  • افزایش کارایی داخلی سازمان
  • یکپارچه سازی نرم افزارهای موجود در داخل سازمان

مزایای پیاده سازی CRM

امروزه محیط های کسب و کار با چالش های گوناگونی از قبیل گسترده شدن تعاملات درونی و بیرونی سازمان، با نیاز به ارتباط بیشتر واحدهای سازمانی و ضرورت نظارت مستمر بر پیشرفت کارها و ... مواجه است. ارتباطات سازمانی همواره از مباحث عمده و مورد توجه در سازمان ها بوده است. با ظهور فناوری های اطلاعات و ارتباطات، تغییرات شگرفی در این حوزه در سازمان ها بوجود آمده است. مدیران سازمان ها نیاز دارند که با سرعت و دقت بیشتری روند انجام امور را  نظارت و پیگیری نمایند.

  • مدیریت جامع و متمرکز فروش و بازاریابی و اتوماسیون فرآیندهای مرتبط با این بخش ها
  • قابلیت یکپارچه سازی با دیگر محصولات مایکروسافت و سایرنرم افزارهای موجود
  • افزایش رضایتمندی مشتریان با توجه به استراتژی های پشتیبانی، خدمت رسانی ومشتری مداری
  • کاهش هزینه های سازمانی و نیروی انسانی
  • امکان تولید و توسعه راهکار مناسب با توجه به نیاز هر سازمان
  • امکان گزارش گیری های متنوع از بخش های مختلف هر سازمان
  • محیط کاربری فوق العاده آسان و امکان یادگیری سریع کاربران
  • بازاریابی گسترده و هدفمند
  • انعطاف پذیری بالا، امکان تغییر فرآیند کاری و گردش کار بر اساس نیاز سازمان و کاربر
  • مدیریت کلیه فعالیت های اداری و سازمانی (تلفن، فکس، پیامک، ایمیل، جلسات و نامه نگاری ها)
  • دسترسی طبقه بندی شده کاربران با توجه به اصل امنیت اطلاعات سازمان
  • عدم وابستگی نرم افزاری به شخص یا شرکتی خاص
  • هزینه پیاده سازی بسیار پایین، با توجه به توان عملیاتی بسیار بالای CRM
  • قابل پیاده سازی برای سازمان های فعال در حوزه های مختلف با حجم کوچک، متوسط، بزرگ و بسیار بزرگ

IXRM چیست ؟

شرکت شبکه سفید با دو دهه سابقه، در زمینه های تخصصی وب و تجارت الکترونیک، طراحی زیر ساخت شبکه ، امنیت و اطلاعات برای سازمان ها و ارائه نرم افزار های یکپارچه مدیریت سازمانی مانند  CRM و ERP فعالیت می نماید که دپارتمان تخصصی نرم افزارهای مدیریت سازمانی خود را با نام IXRM معرفی و ارائه می نماید.

XRM  اصطلاح جدیدی در دنیا است که  مخفف عبارت eXtended Relationship Management بوده و به معنی سیستم های مدیریت ارتباط با هر چیزی اعم از داخل سازمان و یا خارج سازمان می باشد .XRM یک محصول نیست. بلکه رویکردی استراتژیک به جهت ایجاد یک سیستم کاملا یکپارچه می باشد که کلیه جوانب و روندهای کسب و کار در سازمان را با هم متصل و یکپارچه سازی می نماید.

49 208 000

فروش داخلی 110 09981396240 واتساپ همه روزه به جز پنج شنبه ها از ساعت 8:00 الی 17

شرکت دانش بنیان

مشاهده گواهی دانش بنیانی در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
عضو شورای عالی انفورماتیک عضو نظام صنفی رایانه ای دارنده گواهینامه های: ISO 9001 ISO 10002 ISO 10006