شماره تماس : 49208000-021

نرم افزار وصول مطالبات

بحث سیستم ها، از آغاز دهه 1950 میلادی، پیشرفت چشمگیری داشته است. درواقع تا قبل از این برهه زمانی خاص، انجام كارهای مختلف و در زمینه های گوناگون، چه كوچك و چه بزرگ، چه صنعتی و یا غیرصنعتی، تابع روالها و برنامه های خاص و كاملاً طراحی شده ای نبود. اهداف نیز به نوبه خود، آن طور كه امروز مشخص می شوند و در سطوح مختلف طبقه بندی می گردند، قابل شناسایی و تفكیك نبودند. این موارد و مسائلی از این دست، عموماً باعث بروز مشكلات اجرایی زیادی می گشت. مجموعه دلائل فوق و سایر علل جانبی، لزوم پیدایش و ترویج سازوكارهایی را بیان می كرد كه باعث وضوح هرچه بیشتر فعالیتها گردند و درعین حال، رسیدن به اهداف طراحی شده را تاحدودی تضمین كنند.

همچون تمام پدیده های علمی نوین، سیستم های طراحی شده و ایجاد شده مذكور نیز روز به روز دچار تغییر و تحول شده اند. طی چند سال اخیر، تحولات شگرفی در بحث سیستم ها به وجود آمده است. قوانین و ضوابط حاكم بر این سازوكــارها، تغییرات زیادی داشته اند و روالهای موجود در آنها، نحوه ترسیم اهداف و روشهای پیشبرد كارها بسیار دگرگون گشته اند. درعین حال، در تمام این تحولات یك موضوع اساسی، ثابت مانده است و آن هم این است كه هدف از تمام این تغییرات، دستیابی به سیستم هایی است كه بیشترین انطبـاق را با نیازهای ابراز شده داشته و كاربردی ترین صورت را به خود گرفته باشند.

نتیجه این طرز نگرش، پیدایش نسل نوین سیستم های مالی ، اداری ،صنعتی و خدماتی بوده است. درخلال این دگرگونیها و تحولات، مشكل دیگری نیز شروع به خودنمایی كرد. این مشكل جدید تداخل سیستم های موجود و عدم هماهنگی بین آنها بود. بدین ترتیب لازم بود كه راه حل جدیدی برای این مسئله انتخاب شود. دراین بین، طراحان سیستم ها راهكاری بسیار مناسب و كاربردی را ارائه كردند و درواقع مشكل به وجود آمده را به وسیله خود سیستم ها حل كردند.

دپارتمان مدیریت ارتباطات سازمانی شرکت فناوری اطلاعات شبکه سفید باتولید ، سیستم وصول مطالبات، گامی در جهت تسهیل در وصول مطالبات معوقه ، كنترل مبالغ دریافتی ، امکان استخراج انواع گزارشات مدیریتی و كنترل های لازم جهت پیگیری وصول هر صورتحساب و پرونده وصولی و مکانیزه ساختن کامل این سیستم تحت وب برداشته است ، همچنین مدیریت آن سازمان می تواند تمام فعالیت های کارشناسان، کارفرمایان را بصورت برخط و تحت وب مشاهده و کنترل نماید.

امکانات نسخه استاندارد نرم افزار وصول مطالبات

  • قابلیت ثبت اطلاعات پرداخت مشتری
  • امکان ثبت اطلاعات حساب مشتری
  • قابلیت ثبت تاریخ پرداخت مشتری براساس توافقات اولیه انجام شده با مشتری
  • امکان ارسال پیامک به مشتری و اطلاع رسانی از زمان پرداخت جهت یادآوری و اطلاع به فروشنده مربوطه
  • قابلیت نشان دادن میزان وصول مطالبات در یک نگاه برای بررسی موجودی مورد انتظار در هرماه
  • امكان تعریف ضوابط وموارد وصولی یا كسر شده از صورتحساب ها با تاریخ اجرا
  • قابلیت نشان دادن داشبورد مشتریان بدهکار
  • قابلیت نشان دادن مشتریان خوش حساب و بد حساب
  • قابلیت تنظیم وصدور اسناد كلیه مراحل وصول به حسابداری بصورت سیستماتیک
  • قابلیت ثبت نحوه پرداخت (اقساط، نقد و...)
  • قابلیت محدود کردن مشتری براساس پالسی سازمان (از مشتری فقط نقدی وصول شود از مشتری دیگر بصورت اقساط)
  • قابلیت تعریف گردش کارهای هوشمند
  • کاملا تحت وب و بدون محدودیت تعداد کاربران
  • قابلیت ثبت تصویر چک پرداختی و اضافه کردن تصویر آن به سند پرداخت
  • امکان ارسال و دریافت پیامک در سیستم (تشکر از مشتری بعد از انجام پرداخت به موقع و....)
  • قابلیت استخراج انواع گزارشات مدیریتی وكنترلی از وضعیت وصول صورتحساب ها ومطالبات
  • و ...

امکانات قابل سفارشی سازی برای سیستم وصول مطالبات

  • یکپارچه سازی با نرم افزار فروش
  • قابلیت ثبت تصاویر اسناد و چک پرداختی و اضافه کردن تصویر آن به سند پرداخت

امکانات نسخه وصول مطالبات بانک ها و شرکت های لیزینگ

  • ارجاع مطالبات معوقه به بخش حقوقی
  • ثبت شکایات قضائی
  • پیگیری پرونده های قضائی
  • ثبت آرای صادره از مراجع قضائی
  • گزارشات مربوطه و داشبوردهای حقوقی
  • امكان تعریف ضوابط وموارد وصولی یا كسر شده از صورتحساب ها با تاریخ اجرا
  • قابلیت تعریف گردش کارهای هوشمند
  • قابلیت نشان دادن مشتریان خوش حساب و بد حساب
  • قابلیت تنظیم وصدور اسناد كلیه مراحل وصول به حسابداری بصورت سیستماتیک
  • قابلیت ثبت نحوه پرداخت (اقساط، نقد و...)
  • قابلیت محدود کردن مشتری براساس پالسی سازمان (از مشتری فقط نقدی وصول شود از مشتری دیگر بصورت اقساط)
  • و...

IXRM چیست ؟

شرکت شبکه سفید با دو دهه سابقه، در زمینه های تخصصی وب و تجارت الکترونیک، طراحی زیر ساخت شبکه ، امنیت و اطلاعات برای سازمان ها و ارائه نرم افزار های یکپارچه مدیریت سازمانی مانند  CRM و ERP فعالیت می نماید که دپارتمان تخصصی نرم افزارهای مدیریت سازمانی خود را با نام IXRM معرفی و ارائه می نماید.

XRM  اصطلاح جدیدی در دنیا است که  مخفف عبارت eXtended Relationship Management بوده و به معنی سیستم های مدیریت ارتباط با هر چیزی اعم از داخل سازمان و یا خارج سازمان می باشد .XRM یک محصول نیست. بلکه رویکردی استراتژیک به جهت ایجاد یک سیستم کاملا یکپارچه می باشد که کلیه جوانب و روندهای کسب و کار در سازمان را با هم متصل و یکپارچه سازی می نماید.

49 208 000

فروش داخلی 110 09981396240 واتساپ همه روزه به جز پنج شنبه ها از ساعت 8:00 الی 17

شرکت دانش بنیان

مشاهده گواهی دانش بنیانی در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
عضو شورای عالی انفورماتیک عضو نظام صنفی رایانه ای دارنده گواهینامه های: ISO 9001 ISO 10002 ISO 10006