شماره تماس : 49208000-021

نرم افزار مدیریت اجرای استانداردها

معرفی سیستم مدیریت پیاده سازی استانداردهای ISO


استفاده از فناوری اطلاعات، در كنار سیستمهای اطلاعاتی متنوعی كه برای نیازهای مختلف طراحی می‌گردد، گسترش یافته است. فناوری اطلاعات مدیران را قادر می سازد تا با سازمان، محیط و یكدیگر ارتباط بیشتر و بهتری برقرار كنند. مشاركت بیشتر در تصمیم‌گیری، افزایش سرعت تصمیم‌گیری، افزایش سرعت شناسایی مسائل، كاهش ارتفاع هرم سازمان، بهبود هماهنگی و افزایش كاركنان متخصص، تنها برخی از تأثیراتی هستند كه فناوری اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی بر برخی از سازمانها می گذارند.

مدیرانی كه دائماً درگیر تصمیم گیری برای صرف هزینه یا سرمایه‌گذاری برای به‌كارگیری فناوری در سازمان خود هستند، باید بدانند كاربرد فناوری اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی در سازمان به چه میزان مفید و اثربخش است. آنها باید تأثیر فناوری اطلاعات بر كیفیت محصول یا خدمت، بهبود خدمات به مشتریان و بهبود ارتباطات و اطلاعات را كه همگی از شاخصها و شروط اولیه موفقیت برای سازمانهای امروزی به شمار می‌روند، محاسبه كنند. تعیین میزان تحقق این هدف، از دغدغه‌های مهم تصمیم گیرندگان سازمانی به شمار می‌آید.در محیطهای رقابتی جهان امروز، شناسایی عوامل مؤثر برای مراکز و سازمانها ، اهمیت خاصّی دارد. با شناخت این عوامل، زمینه‌های لازم برای تصمیم‌گیری هدفمند فراهم می‌آید

شرکت شبکه سفید ، فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات با بیش از یک دهه سابقه حرفه ای در این زمینه مجری بسیاری از پروژه های فناوری اطلاعات می باشد. دپارتمان مدیریت ارتباطات سازمانی شرکت شبکه سفید پس از عرضه موفق انواع محصولات سازمانی هم اکنون افتخاردارد تا سیستم پیاده سازی هوشند ایزو را در جهت تسهیل امورات سازمانی شما درحوزه استانداردهای سری ISO 9000  معرفی نماید از مزایای این سیستم می توان به موارد زیر اشاره نمود

برخی ویژگی های برجسته و اصلی این نرم افزار عبارتند از:

  • قابلیت یکپارچگی با سایر نرم افزارهای سازمانی
  • حذف حداکثری میزان استفاده از کاغذ در سازمان
  • عدم وابستگی به شرکت ارائه دهنده
  • تسریع در روند انجام کار
  • امکان ردیابی و پیگیری کليه سوابق و نسخه هاي مستندات و فرآيندهاي سازماني
  • مديريت و گردش الکترونيکي و مکانيزه کليه مستندات
  • امکان اقدام عملیات اصلاحی و پیشگیرانه از وقوع مشکلات در سازمان
  • و...

سیستم کنترل مدارک و مستندات

  • دسته بندی موضوعی مدارک و مستندات
  • شماره دهی اتوماتیک ویکتا به هر سند
  • مدیریت ورژنینگ هر سند
  • ثبت اطلاعات محل نگهداری فیزیکی هر سند
  • ثبت و نگهداری دستورالعمل ها ،نظامنامه ها ،شرح وظایف،روش اجرایی ،فرم های خام،چک لیست ها، سایر
  • اطلاع رسانی اوماتیک مستندات جدید و ویرایش شده به کاربران
  • امکان ویرایش و پرینت مستندات

سیستم کنترل سوابق و بایگانی

  • ثبت اطلاعات سوابق ممیزی
  • ثبت اطلاعات سوابق بازنگری مدیریت
  • ثبت سوابق فرم های عملیاتی

سیستم مدیریت و پیگیری جلسات

  • مدیریت جلسات
  • ثبت صورتجلسه تصویب شده
  • ثبت اطلاعات حاضرین در جلسه

سیستم اتوماسیون اداری و دبیرخانه

  • ثبت نامه های وارده
  • ثبت نامه های صادره
  •  ثبت نامه های  داخلی
  • شماره دهی اتوماتیک ویکتا به هر نامه

سیستم آموزش

  • ثبت و ایجاد پرونده آموزشی کارکنان
  • ثبت و مشاهده دوره های آموزشی
  • ثبت اطلاعات آموزشی
  • ثبت اطلاعات شغلی سازمان
  • ثبت اطلاعات مورد نیاز هر شغل
  • ثبت اطلاعات آموزش های مورد نیاز هر شغل
  • فرم ثبت نیاز سنجی آموزشی
  • فرم ارزیابی آموزش برگزار شده

سیستم کالیبراسیون

  • ثبت اطلاعات شناسنامه ابزار
  •  ثبت اطلاعات سوابق کالیبراسیون   
  • ثبت اطلاعات برنامه کالیبراسیون
  • فرایند اطلاع رسانی و یادآوری زمان کالیبراسیون

سیستم نظرسنجی از کلیه ذی نفعان

  • نظرسنجی از کارکنان
  • نظرسنجی ازمشتریان
  • نظرسنجی از شرکتهای همکار
  • گزارش های گرافیکی نظرسنجی های انجام شده

سیستم نظام پیشنهادات

  • ثبت اطلاعات  پیشنهادات
  • فرایند بررسی پیشنهادات (تایید /رد)
  • فرایند ارسال پیشنهادات به کمیته مربوطه
  • فرایند ارزیابی پیشنهادات تایید شده
  • فرایند اجرا پیشنهادات تایید شده
  • فرایند تعیین پاداش پیشنهادات تایید شده
  • ثبت کمیته پیشنهادات
  • طبقه بندی پیشنهادات
  • گزارش های گرافیکی پیشنهادهای ارائه شده

سیستم انبار و کنترل موجودی

  • ثبت اطلاعات کالاهای موجود در انبار
  • حواله ورود کالا به انبار
  • حواله خروج کالا از انبار

سیستم کنترل محصول نامنطبق

  • ثبت اطلاعات محصولات نامنطبق
  • لیست پیگیری محصولات نامنطبق
  • فرایند ارسال محصول نامنطبق به واحد مربوطه

سیستم پرسنلی

  • ثبت اطلاعات کامل پرسنل سازمان
  • ثبت سوابق تحصیلی پرسنل
  • ثبت سوابق کاری پرسنل
  • امکان ارزیابی علمی کارکنان

سیستم ثبت و پیگیری شکایات مشتریان

  • فرم ثبت شکایات مشتری
  • ارائه کد رهگیری یکتا به هر شکایت
  • فرایند پیگیری شکایات
  • ارجاع اتوماتیک شکایت مشتری به واحد مربوطه

سیستم ارزیابی پیمانکاران و سیستم ارزیابی تامین کنندگان

  • ثبت اطلاعات پیمانکاران و تامین کنندگان
  • فرایند ارزیابی تامین کنندگان
  • دسته بندی و رنکینگ تامین کنندگان

سیستم اقدام اصلاحی و پیشگیرانه

  • ثبت اطلاعات اقدامات اصلاحی
  • مدیریت پیشرفت اقدام اصلاحی
  • مدیریت اولویت اقدام اصلاحی اجرایی
  • ارجاع اتوماتیک اقدام اصلاحی به واحد مربوطه

سیستم نگهداری و تعمیرات

  • ثبت اطلاعات برنامه PM
  • ثبت اطلاعات سرویس تجهیزات و تسهیلات
  • ثبت شناسنامه و سوابق تعمیرات

داشبوردهای مدیریتی

  • داشبوردهای شکایات ثبت شده مشتریان
  • داشبوردهای اطلاعات ارزیابی پیملنکارن و تامین کنندگان
  • داشبوردهای نظام پیشنهادات

IXRM چیست ؟

شرکت شبکه سفید با دو دهه سابقه، در زمینه های تخصصی وب و تجارت الکترونیک، طراحی زیر ساخت شبکه ، امنیت و اطلاعات برای سازمان ها و ارائه نرم افزار های یکپارچه مدیریت سازمانی مانند  CRM و ERP فعالیت می نماید که دپارتمان تخصصی نرم افزارهای مدیریت سازمانی خود را با نام IXRM معرفی و ارائه می نماید.

XRM  اصطلاح جدیدی در دنیا است که  مخفف عبارت eXtended Relationship Management بوده و به معنی سیستم های مدیریت ارتباط با هر چیزی اعم از داخل سازمان و یا خارج سازمان می باشد .XRM یک محصول نیست. بلکه رویکردی استراتژیک به جهت ایجاد یک سیستم کاملا یکپارچه می باشد که کلیه جوانب و روندهای کسب و کار در سازمان را با هم متصل و یکپارچه سازی می نماید.

49 208 000

فروش داخلی 110 09981396240 واتساپ همه روزه به جز پنج شنبه ها از ساعت 8:00 الی 17

شرکت دانش بنیان

مشاهده گواهی دانش بنیانی در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
عضو شورای عالی انفورماتیک عضو نظام صنفی رایانه ای دارنده گواهینامه های: ISO 9001 ISO 10002 ISO 10006