#component no-margin no-padding

فهرست امکانات و ویژگی ها

با استفاده از این برنامه در Microsoft Dynamics CRM  قادر به مشاهده و شناسایی افراد از طریق تماس تلفنی خواهیم بود.
از قابلیت های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قابلیت اتصال به سانترال هایی که از TAPI ویندوز پشتیبانی می کنند (مانند پاناسونیک)
  • قابلیت نمایش شخص تماس گیرنده قبل از برداشتن تلفن
  • قابلیت ثبت تاریخچه تماس های گرفته شده
  • قابلیت ثبت تماس های بی پاسخ
  • قابلیت نمایش اطلاعات پیدا شده از طریق شماره تلفن در CRM
  • قابلیت باز کردن فرم تماس تلفنی برای وارد کردن اطلاعات در CRM
  • قابلیت شماره گیری از طریق CRM به صورت خودکار بدون شماره گیری از طریق تلفن