شماره تماس : 49208000-021
نتايج به دست آمده ازتحقيقات و بررسي هاي انجام شده بر روي سازمانهاي بزرگ و موفق جهان ، نشان مي دهد که آنها از وجود مشاوران و عوامل آموزش دهنده خبره و شايسته بهره هاي زيادي برده اند و به طور مستمر از راهنمايي هاي آنان استفاده مي کنند.
ارائه خدمات مشاوره اي و آموزشي در زمينه مديريت سازمان در جهت غلبه بر مشکلاتي است که مانع رشد و حرکت سازمان در جهت رسيدن به مرحله تکامل و بازدهي بيشتر مي شود.امروزه با توجه به مشکلاتي که به علت مديريت سنتي براي شرکت ها در قالب های متنوع اعم از تولیدی، خدماتی، توزیعی و بازرگانی پيش مي آيد لزوم توجه به روشهاي نوين مديريت سازمان ضروري است.
نقش مشاوران در اثربخشي سازماني برخاسته از مهارتهاي مشاوره اي آنان است كه مستلزم چهار مهارت علمي ، تجربي ، شخصيتي و ارتباطي است .
تیم دپارتمان ixrm شبکه سفید با پشتوانه مطالعه ، پژوهش و تجربه حضور مشاوران و صاحبنظران خود در سازمانهاي مختلف با هدف اصلي کاهش هزينه ها و افزايش کارايي و اثربخشي براي سازمانهاي در صدد ايجاد تغيير در جهت بهبود کارکردها باتوجه به مفهوم فناوری اطلاعات که بهینه سازی با استفاده از تکنولوژی روز است می باشد.
ما در كنار مشتريان خود، به عنوان مشاوراني امين در مسائل و چالشهاي آنها، كار ميكنيم و راهکارهايي مبتکرانه، علمي و اثربخش ارائه ميدهيم. رشد و توسعه مشتریان ما، شاخصي است كه ما موفقيت خود را با آن ميسنجيم.
متقاضيان انواع مشاوره هاي سازماني و مديريتي، پژوهشي مي توانند با تکميل فرم درخواست مشاوره در وب سايت نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام نموده تا پس از بررسي هاي لازم در اسرع وقت براي انجام مراحل بعدي با آنان تماس حاصل گردد.
عناوين خدمات پيشنهادي ما
خرید هر یک از محصولات مبتنی بر Dynamics CRM اعم از محصولات XRM و CRM شامل یکسال پشتیبانی صحت عملکرد فارسی ساز و شمسی ساز و همچنین بروز رسانی و ارائه نسخه های جدید برای سرویس پک های ارائه شده از سوی مایکروسافت می باشد .
جهت استفاده از سایر خدمات پشتیبانی جهت سیستم پایه CRM مانند رفع ایرادات و مشکلات و سوالات کاربران می توانید از خدمات یکساله پشتیبانی زیر استفاده نمایید
پشتیبانی یکساله سیستم پایه شامل :
10 نفر/ساعت ریموت و تلفنی + 40 تیکت سوال و راهنمایی + بروز رسانی نرم افزار
برای دریافت تعرفه های خدمات پشتیبانی درخواست دریافت کاتالوگ CRM را در انتهای صفحه" معرفی CRM " پر نمایید و یا به صفحه " برآورد هزینه CRM " مراجعه نمایید .
خرید نرم افزار CRM شروع یک پروسه مستمر جهت بهبود فرآیند های سازمان و افزایش کارایی بخش فروش و بازاریابی می باشد و نباید آن را همانند خرید یک نرم افزار مثلا حسابداری در نظر گرفت . به همین دلیل سیاست ما برای استقرار واقعی سیستم CRM در سازمان مشتری خودکفا کردن او از لحاظ مدیریت سیستم و کاهش مراجعات مشتری به شرکت فروشنده می باشد تا هر زمان که نیاز باشد با سفارشی سازی و تغییرات در سیستم ( که این قابلیت کاستومایز کردن برای هر کاربرد و نیازی از ویژگی های برجسته مایکروسافت داینامیکس می باشد ) سازمان را بهتر مدیریت نماید .
در صورتیکه در بخش IT سازمان خود فرد یا اشخاصی را برای پیشبرد CRM در اختیار دارید ، پیشنهاد ما استفاده از بسته های آموزشی در سطوح زیر می باشد که به استقلال سازمان و کاهش هزینه های سفارشی سازی کمک بزگی می نماید :
دوره آموزشی کاربری استفاده از نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 2013 یا 2011
حداقل نیاز به تهیه یک بسته 10 نفر/ ساعت دارد
دوره آموزشی راهبری ( Admin ) سیستم Microsoft Dynamics CRM 2013 یا 2011
حداقل نیاز به تهیه یک بسته 10 نفر/ ساعت دارد
طبعا بسته به نیاز سازمان و تعداد نفرات مورد نیاز برای آموزش طول دوره آموزشی می تواند بیشتر نیز باشد که پس از پایان دوره و یا در حین آموزش ، بنابر تشخیص و تایید مشتری قابل افزایش خواهد بود .
در صورتی که از نرم افزار CRM مایکروسافت استفاده می کنید یا در حال خرید آن هستید ، جهت بهره مندی از مزایای آن و افزایش بهره وری می توانید از خدمات ما به شرح زیر استفاده نمایید :
نصب و تنظیمات نرم افزار بر روی سرور شبکه داخلی
سفارشی سازی نرم افزار طبق روند های سازمانی و نیاز های مدیریان سازمان شامل :
ایجاد فرم های سفارشی
تعریف روند های کاری در سیستم
تعریف اطلاعات اولیه سازمان در سیتم مانند اشخاص ، محصولات ، مستندات فروش و ...
تعریف کمپین های بازاریابی
و ...
پیشنهاد می گردد که برای بررسی و تحلیل تمام نیاز های سازمان و جمع آوری اطلاعات اولیه مورد نیاز ، طی برگزاری جلسات حضوری مشاوره سند راهبردی نیاز های سازمان ( RFP ) تهیه شده و پس از تهیه RFP ، امکان برآورد دقیق ساعات مورد نیاز برای پیاده سازی و سفارشی سازی تمام درخواست ها و نیاز ها میسر خواهد بود .
برای تهیه RFP نیاز به حداقل تهیه یک پکیج 10 نفر / ساعت خدمات می باشد .