نتايج به دست آمده ازتحقيقات و بررسي هاي انجام شده بر روي سازمانهاي بزرگ و موفق جهان ، نشان مي دهد که آنها از وجود مشاوران و عوامل آموزش دهنده خبره و شايسته بهره هاي زيادي برده اند و به طور مستمر از راهنمايي هاي آنان استفاده مي کنند.
ارائه خدمات مشاوره اي و آموزشي در زمينه مديريت سازمان در جهت غلبه بر مشکلاتي است که مانع رشد و حرکت سازمان در جهت رسيدن به مرحله تکامل و بازدهي بيشتر مي شود.امروزه با توجه به مشکلاتي که به علت مديريت سنتي براي شرکت ها در قالب های متنوع اعم از تولیدی، خدماتی، توزیعی و بازرگانی پيش مي آيد لزوم توجه به روشهاي نوين مديريت سازمان ضروري است.
نقش مشاوران در اثربخشي سازماني برخاسته از مهارتهاي مشاوره اي آنان است كه مستلزم چهار مهارت علمي ، تجربي ، شخصيتي و ارتباطي است .


تیم دپارتمان ixrm  شبکه سفید با پشتوانه مطالعه ، پژوهش و تجربه حضور مشاوران و صاحبنظران خود در سازمانهاي مختلف با هدف اصلي کاهش هزينه ها و افزايش کارايي و اثربخشي براي سازمانهاي در صدد ايجاد تغيير در جهت بهبود کارکردها باتوجه به مفهوم فناوری اطلاعات که بهینه سازی با استفاده از تکنولوژی روز است می باشد.
ما در كنار مشتريان خود، به عنوان مشاوراني امين در مسائل و چالش‌هاي آن‌ها، كار مي‌كنيم و راهکارهايي مبتکرانه، علمي و اثربخش ارائه مي‌دهيم. رشد و توسعه مشتریان ما، شاخصي است كه ما موفقيت خود را با آن مي‌سنجيم.


متقاضيان انواع مشاوره هاي  سازماني و مديريتي، پژوهشي مي توانند با تکميل فرم درخواست مشاوره در وب سايت نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام نموده تا پس از بررسي هاي لازم در اسرع وقت براي انجام مراحل بعدي با آنان تماس حاصل گردد.

عناوين خدمات پيشنهادي ما

1- مشاوره سازماني

  •  مشاوره در زمينه طراحي و پياده سازي راهکارهای جامع مديريت  ارتباطات درون سازمانی و برون سازماني
  •   مشاوره در زمينه برقراري مديريت ارتباط با مشتري و اصلاح ساختارهاي ارتباط با مشتري
  •  مشاوره در زمينه مديريت راهبردي امنیت اطلاعات و ارتباطات از قبیل شبکه های رایانه ای ، وب سایت و پورتال های سازمانی
  •  ارائه خدمات مشاوره‌اي و همکاري مشترک و متقابل باسایر شرکت های فعال در زمینه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات

2- برخی از راهکارهای تیم ixrm  شبکه سفید

 راهکارهای اختصاصی:

  •  سیستم اتوماسیون اداری
  •  سیستم وصول مطالبات
  •  سیستم خدمات مشتریان
  •  سیستم مدیریت هوشمند مراکز آموزشی
  •  مدیریت هوشمند برگزاری همایش ها
  •  مدیریت هوشمند برگزاری جشنواره ها
  •  سیستم هوشمند پیاده سازی استاندارد های ISO
  •   سیستم تعمیر و نگهداری زیرساخت های فناوری اطلاعات(ITIL)

راهکارهای جامع:

  •   مشاوره و پیاده سازی راهکارهای مناسب شرکت های تولیدی
  •   مشاوره و پیاده سازی راهکارهای مناسب شرکت های خدماتی
  •   مشاوره و پیاده سازی راهکارهای مناسب شرکت های توزیعی
  •   مشاوره و پیاده سازی راهکارهای مناسب شرکت های بازرگانی