شماره تماس : 49208000-021
مایکروسافت داینامیکس راه حلی جامع جهت سازمان های مختلف فعال در حیطه های متنوع با ابعاد متفاوت می باشد که مدیریت ، جذب ، توسعه و ایجاد روابط پایدار با مشتریان را بر عهده دارد و در قسمت های مختلف سازمانی از جمله بخش فروش، بخش بازاریابی ، بخش خدمات مشتریان و شبکه های مجازی قابل پیاده سازی می باشد.
مایکروسافت داینامیکس شمارا قادر می سازد تا از مرحله اولین تماس مشتریان تا فروش محصول به انها را به خوبی مدیریت کنید.
فروش
دانش مشتریان شما بصورت فزاینده ای در قیاس با گذشته رشد داشته است که تیم فروش شما علاوه بر ایجاد روابط قوی و پایدار می بایست اختصاصی سازی کلیه تعاملات دلخواه مشتریان نیز انجام پذیرد ، بااین وجود مایکروسافت داینامیکس شما را قادر خواهد ساخت تا چرخه فروش را مجددا طراحی و با شرایط جدید وفق دهید.
بازاریابی
امروزه روندهای بازاریابی بصورت گسترده در حال تغییر می باشند و جهت جلب مشتری بازاریاب ها می بایست روش ها و متد های جدیدی را استفاده نمایند که مایکروسافت داینامیکس با فعال سازی پتانسیل های جدید فروش کمک شایانی برای تحقق این امر می نماید.
خدمات مشتریان
شبکه های مجازی و تکنولوژی های نوین انتظارات مشتریان را تغییرداده است ، هم اکنون مشتریان به دنبال کیفیت،خدمات اختصاصی با توجه به شرایط مطروحه انها در بسترهای مختلف از جمله موبایل ، شبکه های مجازی ، محیط اینترنت و ... می باشند بامایکروسافت داینامیکس شما قادر خواهید بود تا مشتریان خود را بصورت دائم با عرضه انواع خدمات اختصاصی و مرتبط در هر زمانی و با استفاده از بسترهای مختلف نگاهداری نمایید.
بازاریابی در شبکه های مجازی
قابلیت بهره گیری از شبکه های اجتماعی و کسب اطلاعات در مورد محصولات ارایه شده به مشتریان