!--

بحث سیستم ها، از آغاز دهه 1950 میلادی، پیشرفت چشمگیری داشته است. درواقع تا قبل از این برهه زمانی خاص، انجام كارهای مختلف و در زمینه های گوناگون، چه كوچك و چه بزرگ، چه صنعتی و یا غیرصنعتی، تابع روالها و برنامه های خاص و كاملاً طراحی شده ای نبود. اهداف نیز به نوبه خود، آن طور كه امروز مشخص می شوند و در سطوح مختلف طبقه بندی می گردند، قابل شناسایی و تفكیك نبودند. این موارد و مسائلی از این دست، عموماً باعث بروز مشكلات اجرایی زیادی می گشت. مجموعه دلائل فوق و سایر علل جانبی، لزوم پیدایش و ترویج سازوكارهایی را بیان می كرد كه باعث وضوح هرچه بیشتر فعالیتها گردند و درعین حال، رسیدن به اهداف طراحی شده را تاحدودی تضمین كنند.

سیستم وصول مطالبات

همچون تمام پدیده های علمی نوین، سیستم های طراحی شده و ایجاد شده مذكور نیز روز به روز دچار تغییر و تحول شده اند. طی چند سال اخیر، تحولات شگرفی در بحث سیستم ها به وجود آمده است. قوانین و ضوابط حاكم بر این سازوكــارها، تغییرات زیادی داشته اند و روالهای موجود در آنها، نحوه ترسیم اهداف و روشهای پیشبرد كارها بسیار دگرگون گشته اند. درعین حال، در تمام این تحولات یك موضوع اساسی، ثابت مانده است و آن هم این است كه هدف از تمام این تغییرات، دستیابی به سیستم هایی است كه بیشترین انطبـاق را با نیازهای ابراز شده داشته و كاربردی ترین صورت را به خود گرفته باشند.

نتیجه این طرز نگرش، پیدایش نسل نوین سیستم های  مالی ، اداری ،صنعتی و خدماتی بوده است. درخلال این دگرگونیها و تحولات، مشكل دیگری نیز شروع به خودنمایی كرد. این مشكل جدید تداخل سیستم های موجود و عدم هماهنگی بین آنها بود. بدین ترتیب لازم بود كه راه حل جدیدی برای این مسئله انتخاب شود. دراین بین، طراحان سیستم ها راهكاری بسیار مناسب و كاربردی را ارائه كردند و درواقع مشكل به وجود آمده را به وسیله خود سیستم ها حل كردند.

دپارتمان مدیریت ارتباطات سازمانی شرکت فناوری اطلاعات شبکه سفید باتولید ، سیستم وصول مطالبات، گامی در جهت تسهیل وصول مطالبات معوقه ، كنترل مبالغ دریافتی ، امکان استخراج انواع گزارشات و كنترل های لازم جهت پیگیری وصول هر صورتحساب و مکانیزه ساختن کامل این سیستم تحت وب برداشته است ، همچنین مدیریت آن سازمان می تواند تمام فعالیت های کارشناسان، کارفرمایان را بصورت برخط و تحت وب مشاهده و کنترل نماید.

برخی از امکانات سیستم وصول مطالبات شرکت شبکه سفید به شرح زیر می باشند:

  • قابلیت ثبت اطلاعات پرداخت مشتری
  • امکان ثبت اطلاعات حساب مشتری
  • قابلیت ثبت تاریخ پرداخت مشتری براساس توافقات اولیه انجام شده با مشتری
  • امکان ارسال پیامک به مشتری و اطلاع رسانی از زمان پرداخت جهت یادآوری و اطلاع به فروشنده مربوطه
  • قابلیت نشان دادن میزان وصول مطالبات در یک نگاه برای بررسی موجودی مورد انتظار در هرماه
  • امكان تعریف ضوابط وموارد وصولی یا كسر شده از صورتحسابها با تاریخ اجرا
  • قابلیت نشان دادن داشبورد مشتریان بدهکار
  • قابلیت نشان دادن مشتریان خوش حساب و بد حساب
  • قابلیت تنظیم وصدور اسناد كلیه مراحل وصول به حسابداری بصورت سیستماتیک
  • قابلیت ثبت نحوه پرداخت (اقساط، نقد و...)
  • قابلیت محدود کردن مشتری براساس پالسی سازمان (از مشتری فقط نقدی وصول شود از مشتری دیگر بصورت اقساط)
  • قابلیت تعریف گردش کارهای هوشمند
  • کاملا تحت وب و بدون محدودیت تعداد کاربران
  • قابلیت ثبت تصویر چک پرداختی و اضافه کردن تصویر آن به سند پرداخت
  • امکان ارسال و دریافت پیامک در سیستم (تشکر از مشتری بعد از انجام پرداخت به موقع و....
  • قابلیت استخراج انواع گزارشات مدیریتی وكنترلی از وضعیت وصول صورتحسابها ومطالبات

جدید: سازگاری با CRM 2013

  • مشتری اول

    نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول نظر مشتری اول
  • مشتری دوم

    نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم نظر مشتری دوم

-->